1
Vraag
2
Reacties
Sjors E.

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Chernobyl op Movies & Series XL

Wanneer komt de nieuwe HBO serie Chernobyl op movies en series XL?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Het mocht even duren, maar ik begrijp dat alles inmiddels beschikbaar is en werkt.
Als ik jullie zo begrijp is deze serie dus wel een aanrader? Dan gaat hij meteen op mijn kijk-lijst, namelijk ^^.

Zijn er nog mensen waarbij de serie niet werkt/niet te vinden is? Dan hoor ik het graag!

Bekijk in context

43 Reacties 43
T.Hendriksen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goede vraag, ik had gebeld maar kreeg geen goed antwoord. Ze zei kan zijn dat hij later in de avond beschikbaar komt..
RM71

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Dacht al dat het aan mij lag. Gisteravond speciaal een XL abo afgesloten zodat ik vanavond zeker kon kijken, maar vandaag nog niks. Klantenservice gebeld dat ik hem na 24 uur nog steeds niet zag. Blijkt nu dat ze hem nog niet eens vrijgegeven hebben. Echt slécht. Trailer nog maar een keer bekijken dan "All the good we did, it doesn't matter..." ☺
Luckr

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zelfde hier, zit al me al een maand te verheugen op de serie, en las overal dat hij vanaf 7 mei te bekijken was op movies en series XL. Inmiddels is het 8 mei en is hij nog steeds niet beschikbaar. Beetje jammer dit.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Goedemorgen allen,

Goede vraag en zeker interessant om te vragen wanneer de serie of film je wilt op de Media Box XL of de Next komt.

We hebben een topic op de Community Laatste kans series Ziggo On Demand. Geen tijd te verliezen! waarin alle datum's worden weergegeven wanneer iets stopt. Misschien handig dit ook even voor de Next aan te vragen jullie Serie of andere wens. Zeg er wel bij voor de Media Box Next in de Post, want de Ziggo On Demand van de Next wijkt af van de Media Box XL.

Anders kunnen altijd Lycke Ziggo nog aanspreken die het topic beheert en wie weet kan zij dit doorzetten naar Ziggo toe.
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Dave- het gaat niet om wensen of interesse naar een serie, het gaat er om dat Ziggo heeft toegezegd dat de serie op 7 mei begint op Ziggo. Zowel als een nieuwsaankondiging op de Ziggo website:
https://www.ziggo.nl/entertainment/movies-series/hbo/chernobyl
en richting de pers:
https://www.volkskrant.nl/de-gids/dramatische-reconstructie-van-kernramp-tsjernobyl-is-magistraal-ge...
en richting de klant via de helpdesk. Zie de berichten van T.Hendriksen en RM71 en:
https://twitter.com/Markkeijzer91/status/1125423136466440194

De serie (Chernobyl) staat er nog steeds niet op.
Uit de reactie van RM71 valt op de te maken dat het gaat om een fout bij Ziggo, ze hebben opdanks de toezeggingen de serie nog niet vrijgegeven.

Hoe kan Lycke Ziggo aanspreken? Prive berichten zijn niet mogelijk?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
abcx Ik heb Lycke al even een PB gestuurd en ze komt vanzelf dit topic in straks.
GeertK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben benieuwd wat er misgaat en wanneer we Chernobyl kunnen bekijken. Op Facebook zie ik inmiddels screenshots uit andere landen voorbij komen waar de serie al wel te bekijken is.
T.Hendriksen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:
abcx Ik heb Lycke al even een PB gestuurd en ze komt vanzelf dit topic in straks.

Dave- jouw reactie is alweer 8 uur geleden. Is er al iets meer bekend over dit probleem?

Is het mogelijk om via de HBO steam zelf naar deze serie te kijken of is dit alleen mogelijk via Ziggo? Ik heb wel getest met een VPN om toch maar alle opties te hebben geprobeerd maar ook helaas werkte dat niet.

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor is. Ik betaal immers voor de service.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
T.Hendriksen Ik heb Lycke een bericht gestuurd en kan zijn door drukte dat ze er niet aan toe is gekomen, ik ga morgenochtend even opnieuw proberen. Houd even de moed erin.
streamer10

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lekker promoten op social media maar daadwerkelijk je woord nakomen hooo maar. ?
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Chernobyl is nu te zien via de MediaBox. Via de website echter nog steeds niet: https://www.ziggogo.tv/nl.html#q=chernobyl
Via apps heb ik niet getest.
Ik heb hem inmiddels gezien via de MediaBox.
T.Hendriksen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
abcx wrote:
Chernobyl is nu te zien via de MediaBox. Via de website echter nog steeds niet: https://www.ziggogo.tv/nl.html#q=chernobylVia apps heb ik niet getest.
Ik heb hem inmiddels gezien via de MediaBox.

Klopt, ik zie hem nu ook. Mijn eerdere reactie hierbij teruggenomen.

Op de Ziggo go app is hij op dit moment nog niet zichtbaar maar ik kan hem in ieder geval nu via de mediabox kijken.

Al mag dergelijke vertraging in de toekomst even gemeld worden.

Dave- bedankt voor de snelle reactie!
GeertK

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Via de Ziggo Go app is Chernobyl nog niet te zien.

Edit: T.Hendriksen was me voor.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
streamer10 ja soms gaat het niet zoals het moet, en sta je even machteloos, ik kan niet in de Ziggo gegevens, de Moderators zijn hier de echt de belangrijkste factor en zij kunnen zien waarom het mis is gegaan.

T.Hendriksen Graag gedaan en ik probeer het morgenochten even na te vragen, ik kan niet in haar agenda kijken, maar komt goed.

abcx even over de privé berichten die staan uit bij een moderator, omdat ze anders platgemaild worden, alleen in uiterste nood of een afhandeling van een Ziggo dienst kan ze je een bericht sturen. Dit bericht heb ik keurig doorgegeven en ze is er van op de hoogte maar zoals ik ook reeds zei, ik kan niet in de agenda van een moderator kijken. Heb even geduld tot nader bericht.:blush:
abcx

Level 1
  • 18Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Chernobyl is nu ook zichtbaar op de website.
https://www.ziggogo.tv/nl.html#q=chernobyl
Is in ieder geval het wachten waard 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Het mocht even duren, maar ik begrijp dat alles inmiddels beschikbaar is en werkt.
Als ik jullie zo begrijp is deze serie dus wel een aanrader? Dan gaat hij meteen op mijn kijk-lijst, namelijk ^^.

Zijn er nog mensen waarbij de serie niet werkt/niet te vinden is? Dan hoor ik het graag!
RM71

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Lycke Ziggo wrote:
Hey all.

Het mocht even duren, maar ik begrijp dat alles inmiddels beschikbaar is en werkt.
Als ik jullie zo begrijp is deze serie dus wel een aanrader? Dan gaat hij meteen op mijn kijk-lijst, namelijk ^^.


Zet hem maar op je lijst Lycke! Echt een topper.
Wesleyreints

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vraagje? Waarom staat alleen aflevering 1 op ziggo? (Ik wil graag verder kijken XD)
Wesleyreints

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu aflevering 1 gezien van chernobyl En ik wil graag verder kijken!!

waarom staat er maar 1 aflevering op?

groetjes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic