Beantwoord

Chernobyl op Movies & Series XL

• 7 mei 2019
  • 43 Reacties
  • 6534x Bekeken

Toon eerste bericht

43 Reacties

Via de MediaBox ook nog niet beschikbaar....
Er klopt gewoon iets niet in die Ziggo programmering.
Tegenstrijdige berichtgeving ook van Ziggo.....

Zie ook deze discussie: https://community.ziggo.nl/movies-series-143/chernobyl-op-movies-series-xl-39888
@Lycke Ziggo het probleem is nu weer hetzelfde als vorige week: Chernobyl aflevering van deze week staat niet online. Zou je navraag hierover kunnen doen? We zouden graag willen weten op welke dag en tijdstip Chernobyl volgens de planning uitgezonden zou moeten worden op Ziggo, en waarom dat nog niet gebeurd is.

Hier ook een discussie hier dit probleem: https://community.ziggo.nl/movies-series-143/waarom-is-alleen-aflevering-1-te-bekijken-van-chernobyl-40200
Update: Hij staat nu online, 22:16.
Wij zien aflevering 2 nog niet. Zowel op de mediabox (Next) als online.
Bij mij staat hij er bij bieden al op, bij het plaatsen van mijn vorige bericht.
@Lycke Ziggo,

Komt het nou niet bij Ziggo op dat mensen zitten de wachten op een nieuwe aflevering? De eerste dag niet op de lang aangekondige 7 mei, maar op 8 mei. De week daarop een dag te laat en nu de derde week zelfs de volgende dag nog nergens te vinden. Is het nou zó moeilijk om een serie op tijd online te zetten?

Gr. RM
Reputatie 7
Badge +25
@RM71

Hier staat Lycke helemaal buiten, die is maar de doorgeef luik voor Ziggo, en het nog niet Online staan heeft meerdere factoren. Want er zijn meer landen zoals Nederland die een Media Box XL of Next en CI+ On Demand platform gebruiken, dus komt er meer bij kijken dit online te zetten. En dag na Amerika moet het volgens mij het reeds ook op Ziggo On Demand staan.

Geef het even want er zitten meer factoren bij, hoe frustrerend het ook is.

En je kan altijd nog een alternatief zoeken 😉
@RM71

Hier staat Lycke helemaal buiten, die is maar de doorgeef luik voor Ziggo, en het nog niet Online staan heeft meerdere factoren. Want er zijn meer landen zoals Nederland die een Media Box XL of Next en CI+ On Demand platform gebruiken, dus komt er meer bij kijken dit online te zetten. En dag na Amerika moet volgens mij het reeds ook op Ziggo On Demand staan.

Geef het even want er zitten meer factoren bij, hoe frustrerend het ook is.

En je kan altijd nog een alternatief zoeken 😉

Wat mij betreft geen discussie waard Dave. Als het dan moeilijk is om een serie tijdig online te zetten, zet dan neer 'medio'. Of communiceer dat het later wordt. Stukje verwachtingsmanagement.
Bij mij staat het ook nog steeds niet online. (Zowel Mediabox als ZiggoGo website continue lopen checken.....)

@Dave- bedoel je in je reactie dat Ziggo zelf de serie niet online zet?
Ik zou verwachten dat HBO de serie steeds op een vast tijdstip vrijgeeft. Namelijk om "MONDAYS AT 9 PM" (https://www.hbo.com/chernobyl), wat neer zou komen op 5:00 in de ochtend op dinsdag. Gezien ik bij HBO geen klachten lees, zal HBO het vermoedelijk gewoon op de juist tijd vrijgeven.
Vervolgens zouden (lijkt me) bedrijven als Ziggo de serie kunnen overnemen en streamen om hun eigen platform. Het streamen gebeurt echter steeds op wisselende tijden/dagen, wat de suggestie wekt alsof een Ziggo medewerker handmatig (wanneer deze er tijd voor heeft) een film of serie online plaatst, i.p.v. dat het een geautomatiseerd proces is.
Reputatie 7
Badge +25
Hier staat ie ook nog niet online en ik wacht het liever even af, zal straks wel komen, en houd dan die tijd in de gaten, dan weet je voor volgende week wanneer en welke tijd ongeveer 😊

Ik begrijp je reactie, het had meteen doorgevoerd moeten worden.
@Dave- "dan weet je voor volgende week wanneer en welke tijd ongeveer"
De tijden en dagen wisselen steeds. Vorige week stond hij er op dinsdag 22.16 of eerder al op. Vandaar dat ik in mijn overige post benoemd dat het lijkt op handmatig werk zonder vast schema/rooster van een Ziggo medewerker.
Reputatie 7
Badge +25
Ik weet niet hoe het doorgevoerd wordt, maar dat kan alleen een moderator zeggen, maar dit topic wordt vanzelf weer opgepakt omdat er genoeg activiteit is. Ik blijf je dit antwoord schuldig, want het kan bij Liberty Global liggen Hoofdbedrijf, kan bij Ziggo Liggen, wie het weet mag het zeggen 😊
Reputatie 7
Badge +1
Sjonge, wat een geweldige serie is dit. Gisteren de eerste twee afleveringen gezien en wilde meteen door met aflevering drie. Maar die was er nog niet. Vanmorgen goede hoop om verder te kijken maar nog steeds niks. We wachten (on)geduldig af.
Ik weet niet hoe het doorgevoerd wordt, maar dat kan alleen een moderator zeggen, maar dit topic wordt vanzelf weer opgepakt omdat er genoeg activiteit is. Ik blijf je dit antwoord schuldig, want het kan bij Liberty Global liggen Hoofdbedrijf, kan bij Ziggo Liggen, wie het weet mag het zeggen 😊

Telenet (Belgie) (het TV-kijk systeem heet Yeloplay) is ook in handen van Liberty Global, en daar is Chernobyl aflevering 3 wél al online: https://www.yeloplay.be/series/recently-added/chernobyl/season-1/episode-1
Hij staat nu (woensdag 18:05) online op ZiggoGo. Volgende week waarschijnlijk weer hetzeflde probleem.
Hier is afl. 3 nog altijd niet beschikbaar 😞
Aflevering 4 staat zojuist online 🙂
(Nu is het dinsdag 14:22)

Reageer