1
Vraag
2
Reacties
Zovilak

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chernobyl Nederlandse Ondertiteling op Horizon Box

Sinds kort staat de serie Chernobyl op HBO Series XL en daar heb ik goede dingen over gehoord. Echter, wanneer we deze serie opstarten via On Demand op de Horizon Box, dan ontbreekt de Nederlandse ondertiteling. Bij de info staat wel dat er Nederlandse ondertiteling is. Via Ziggo Go op de computer werkt de Nederlandse ondertiteling wel. Wanneer ik andere series opstart op HBO Series XL dan zit er wel gewoon Nederlandse ondertiteling bij. Inmiddels heb ik de Horizon Box, de Ziggo Router en de Switch allemaal een harde reset gegeven, maar dit heeft niet geholpen. Tevens ben ik op zoek geweest naar een mogelijkheid om de ondertiteling misschien handmatig aan te zetten, maar deze kan ik niet vinden.

Kan Ziggo en/of een van de gebruikers mij misschien helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Zovilak . Welkom hier!
Als je de aflevering start en dan op "ok" klikt, krijg je een aantal opties. Hier moet de juiste optie voor de ondertiteling ook tussen staan! Laat je ons weten of het gelukt is? 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Zovilak . Welkom hier!
Als je de aflevering start en dan op "ok" klikt, krijg je een aantal opties. Hier moet de juiste optie voor de ondertiteling ook tussen staan! Laat je ons weten of het gelukt is? 🙂
Zovilak
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Lycke Ziggo , hartelijk dank voor je reactie. Als je "ok" ingedrukt houdt, dan komt er inderdaad een menu met een aantal opties. Daar heb ik de ondertiteling aan kunnen zetten. Met andere woorden, het werkt! Nogmaals bedankt!
Johnlouwers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik krijg de ondertiteling niet aan de praat. Wanneer ik op Ok duw start de aflevering en krijg ik geen opties. ?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Je moet op "ok" drukken terwijl de aflevering speelt (je mag hem dan wel op pauze zetten eerst).

Lukt dat? 🙂
Johnlouwers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is gelukt dankjewel nog
Buizerd88

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik op 'ok' druk wordt de serie gepauzeerd en krijg ik geen menu.
Graag hulp 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Buizerd88 . met een Ziggo Mediabox XL? Of kijk je met een andere mediabox?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic