Vraag

Bug - speciale tekens niet weergegeven bij Chernobyl ondertiteling

• 28 mei 2019
  • 8 Reacties
  • 309x Bekeken

Hopelijk post ik het hier goed!
Vandaag de next box ontvangen.

Tot nu toe nog maar een probleem ontdekt.
Wanneer er speciale tekens zijn in de ondertitels dan worden deze niet weergegeven. In mijn voorbeeld kijk ik naar Chernobyl op on demand. Zie bijlage.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ja niet om aan te gluren. Vorige week was de aflevering een dag te laat, nu weer slechte ondertiteling. Sowiezo zitten er nog veel onvolkomenheden in de ondertiteling. Hoe kan je nou je on demand platform tegenover Netflix willen positioneren als je zulke ondertitels levert, matige beeldkwaliteit, (bijna) geen 4k en HDR.
Reputatie 3
Badge +2
Kan het bevestigen idd geen trema's bij de ondertiteling.

Ik vermoed een utf-8 of ISO-8859-1 issue.
Reputatie 3
Badge +5
Goedemorgen @Lycke Ziggo,

Zou je bovenstaande fout kunnen noteren en door willen geven aan de ICT afdeling
Volgens mij is er een poging gedaan om aflevering 5 van Chernobyl te plaatsen, maar is er iets fout gegaan en staat aflevering 4 er nu dubbel in.
Yep, wij liepen hier gisterenavond ook tegen aan, alles achter elkaar gekeken maar geen aflevering vijf 🙂
Reputatie 7
@Infinito Bedankt voor de concrete afbeeldingen! Voor zowel de ondertiteling als de dubbele aflevering 4, heb ik melding gemaakt. Hopelijk is het snel opgelost.
Reputatie 1
Badge
Aflevering 5 is ook pas aanstaande maandag op HBO in Amerika
Reputatie 7
@Arnold1310 zo is het! Maar het is wel verwarrend als wij aflevering 4 er dubbel op zetten. Dan lijkt het net of er 5 afleveringen beschikbaar zijn. Dan maken we mensen blij met een dooie mus en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Wat betreft de ondertiteling wordt er momenteel hard gewerkt aan een oplossing.

Reageer