1
Vraag
2
Reacties
Sprikkle

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik een serie download, kan ik die bekijken als service is afgelopen?

In verband met ziggo en vodafone heb ik tijdelijk gekozen voor Movies & Series L ipv de extra sportzenders.

Als ik een serie download van HBO en daarna weer terug ga naar de gratis sportzenders, kan ik daarna nog die serie bekijken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Sprikkle , van harte welkom hier! 

 

Wat een goede vraag! Je wilt natuurlijk het meeste halen uit je gratis extra zenderpakketten en ik vind het dan ook super leuk om te lezen dat je hiermee aan het spelen bent. Ik ben dan ook met je gaan meedenken over deze situatie. 

 

Als je nu tijdelijk Movies & Series L hebt dan kun je gemakkelijk series downloaden. Gedownloade series blijven 30 dagen beschikbaar om te kijken via Downloads in Ziggo GO. Op zich is er nooit sprake van een overgang tussen de pakketten, omdat op het moment dat jij Ziggo Sport Totaal weer aanvraagt, hier altijd 1 maand tussenzit. Dus stel: 
 

  • Je hebt vanaf 22 januari Movies & Series L.
  • Je download op 25 januari een serie. Die is 30 dagen geldig.
  • Op 27 januari vraag je weer opnieuw Ziggo Sport Totaal aan. Ziggo Sport Totaal is dan vanaf 27 februari weer actief.
     

Kom je met dit antwoord uit de voeten? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @Sprikkle , van harte welkom hier! 

 

Wat een goede vraag! Je wilt natuurlijk het meeste halen uit je gratis extra zenderpakketten en ik vind het dan ook super leuk om te lezen dat je hiermee aan het spelen bent. Ik ben dan ook met je gaan meedenken over deze situatie. 

 

Als je nu tijdelijk Movies & Series L hebt dan kun je gemakkelijk series downloaden. Gedownloade series blijven 30 dagen beschikbaar om te kijken via Downloads in Ziggo GO. Op zich is er nooit sprake van een overgang tussen de pakketten, omdat op het moment dat jij Ziggo Sport Totaal weer aanvraagt, hier altijd 1 maand tussenzit. Dus stel: 
 

  • Je hebt vanaf 22 januari Movies & Series L.
  • Je download op 25 januari een serie. Die is 30 dagen geldig.
  • Op 27 januari vraag je weer opnieuw Ziggo Sport Totaal aan. Ziggo Sport Totaal is dan vanaf 27 februari weer actief.
     

Kom je met dit antwoord uit de voeten? 

Sprikkle
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is nog niet het antwoord wat ik zoek. 
 

Stel: ik verander weer naar de gratis extra sportzenders en dat gaat in op 25 februari. 

Ik download een aflevering van een serie van HBO op 18 februari die 30 dagen geldig is. 
 

Kan ik die aflevering dan nog wel bekijken na 25 februari als ik weer die extra sportzenders heb i.p.v. Movies & Series L? 
Is de gedownloade aflevering nog te bekijken op 10 maart terwijl ik geen toegang meer heb tot  Movies & Series L?
 

 

 

Kan je dus een gedownloade aflevering van een serie bekijken terwijl je op dat moment niet meer gebruik maakt van de dienst?

 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ja, dat kan. 

Als je de serie download op 18 februari, dan is en blijft deze 30 dagen geldig. Ook nadat dan het Ziggo Sport Totaal pakket is ingegaan. 
Let wel op; als je een aflevering vanuit downloads start is de download nog maar 48 uur geldig  .
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic