1
Vraag
2
Reacties
RobinMeeuws

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Agents of shield seizoen 5

Hoi,

Ik vroeg me af wanneer Marvels agents of shield seizoen 5 op ziggo te zien is.

Met vriendelijke groet,

Robin
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi RobinMeeuws
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Daar is al eens een antwoord op gegeven door Ronald, van Ziggo:
Series bij ons komen en gaan, maar als een serie terugkeert hebben we vaak wel alles online wat tot dan beschikbaar is. Nu hebben we Agents of Shield een tijd gehad, ik verwacht daarom wel dat deze terugkeert in de toekomst, maar daar kan ik je helaas geen specifieke datum van geven.

De toekomst, is den ik niet echt te voorspellen door de moderatoren. Weet niet of bovenstaande helpt maar dan heb je alvast iets. Laten we hopen dat deze dan snel terug komt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik zie hier dat er ook al een topic over is en Lycke er op antwoordt heeft gegeven.
https://community.ziggo.nl/movies-series-143/agents-of-shield-seizoen-5-33238
RobinMeeuws
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Ik zie hier dat er ook al een topic over is en Lycke er op antwoordt heeft gegeven.https://community.ziggo.nl/movies-series-143/agents-of-shield-seizoen-5-33238

Klopt.
Maar aangezien die reactie al 5 maanden geleden is probeerde ik het weer eens.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Morgen zal Lycke Ziggo of haar collega morgen dit topic langs komen en je verder kunnen helpen.

Het is een rechten kwestie en wanneer en waar het weer gaat komen is moeilijk te zeggen, ze kunnen dit wel mee nemen naar Ziggo en wie weet.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi RobinMeeuws
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Daar is al eens een antwoord op gegeven door Ronald, van Ziggo:
Series bij ons komen en gaan, maar als een serie terugkeert hebben we vaak wel alles online wat tot dan beschikbaar is. Nu hebben we Agents of Shield een tijd gehad, ik verwacht daarom wel dat deze terugkeert in de toekomst, maar daar kan ik je helaas geen specifieke datum van geven.

De toekomst, is den ik niet echt te voorspellen door de moderatoren. Weet niet of bovenstaande helpt maar dan heb je alvast iets. Laten we hopen dat deze dan snel terug komt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic