Monthly Highlights: november

Reputatie 7
Het einde van het jaar is weer in zicht maar voordat we knallend het jaar uitgaan, delen we natuurlijk eerst de #LekkerBezig Award uit. Maar wie zijn er afgelopen maand allemaal genomineerd: @Steefb, @Theotje, @KBX458, @waardeloos, @efok, @Huizinga, @Jeroenn, @lou21, @Be rt, @mguzz, @emiliovisser, @acoster, @pijkijp, @Spike65, @Jan F., @Jokesk, @Krijnemans, @hanh, @avwel, @apelgrim, @AlexHelpt, @vasty, @Ronihd & @Sparco©1963. Jullie hebben weer heel wat mensen de helpende hand geboden!

En dan nu het tromgeroffel... en de winnaar het van #LekkerBezig Pakket november gaat naar... @KBX458! Namens de hele Ziggo Community zetten we jou graag in het zonnetje. Je bent zeer positief aanwezig en dat valt niet alleen ons op. Daarom ben jij de winnaar van de #LekkerBezig Award. Uiteraard komt het pakket zo snel mogelijk jouw kant op!

Word jij ook blij van een reactie die je op de Community tegenkomt? Nomineer deze persoon dan en gebruik de hashtag #LekkerBezig in je reactie.
Wil je weten wat #LekkerBezig precies inhoudt? Bekijk dan even dit topic!

Topics #top 3

Onder het mom van 'meten is weten' hebben we de maand ook weer in cijfers uitgedrukt:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

14 Reacties

Reputatie 6
Gefeliciteerd @KBX458 je hebt het verdient en smullen maar!!

Reputatie 4
Badge +5
Dat is zeker een geheel onverwachte verrassing. Ik kreeg vanmorgen wel een mail met een link, maar die eindigde ergens in nowhereland. Nu begrijp ik de reden van die mail.
Een ieder die me had genomineerd, mijn hartelijke dank.
En uiteraard fijne feestdagen gewenst.
Ik help met veel plezier mensen die een probleem hebben dat hen boven de pet gaat. Als er dan een oplossing naar tevredenheid wordt gevonden, geeft mij dat voldoening en zodoende eveneens een invulling van de tijd na mijn pensionering, nu ruim vier jaar geleden.
Reputatie 7
Badge +11
Gefeliciteerd @KBX458 keep up the good work

Reputatie 7
Whaa @KBX458, gefeliciteerd!!!

Badge +8
Gefeliciteerd! @KBX458 Veel plezier ermee!
Reputatie 5
Badge +11
Gefeliciteerd @KBX458! 🎂
Reputatie 7
Badge +12
Gefeliciteerd @KBX458 het is je gegund !
Reputatie 7
Badge +31
En weer iemand die terecht een taart verdient heeft:

Reputatie 7
Badge +16
Gefelicitaard @KBX458 !

Goed gedaan!
Congrats @KBX458 🎂🎂🎂
Reputatie 4
Badge +5
Zojuist is het pakket afgeleverd. De fles wijn zal met de feestdagen de inwendige mens helpen verwarmen en de sfeer verhogen, de besteding van de cadeaukaart vergt enige nadere overpeinzingen, de magneten komen goed van pas om de boodschappenlijst op de koelkast te bevestigen, terwijl het bijgevoegde kaartje enig inzicht verschaft in het aantal moderatoren - ik tel er dertien - en, omdat dat een ongeluksgetal heet te zijn, is er waarschijnlijk eentje ziek. 😉
Nogmaals, een ieder dank, voor zowel de nominatie als de felicitaties.
Reputatie 7
Badge +16
Die cadeaukaart was bij mij eerder op als de wijn... 😁

Die fles laat ik staan voor mijn dochter die daar dan weer expert in is... Als ik me daaraan waag komt het niet goed, want ik zie sowieso al dduubbeell ...

Maar geniet ervan @KBX458 !!

Maar zat er bij jou geen taart in? 🤓

Reputatie 7
Badge +16
Volgende maand maar wat anders in het pakket @Sander Ziggo? Want nu is het natuurlijk geen geheim meer...
Reputatie 4
Badge +5
Willem-A schreef:

Die cadeaukaart was bij mij eerder op als de wijn... 😁

Die fles laat ik staan voor mijn dochter die daar dan weer expert in is... Als ik me daaraan waag komt het niet goed, want ik zie sowieso al dduubbeell ...
Met ijzersterke discipline en de nodig matigheid blijft dat dubbelzien wel achterwege.😉

Maar geniet ervan @KBX458 !!

Maar zat er bij jou geen taart in? 🤓
Ik ben niet echt een liefhebber van taart en had hem in dat geval voorbestemd voor mijn schoondochter, die daar een expert in is. 🤣