Monthly Highlights: februari

Reputatie 7
#LekkerBezig award
De schaatsen kunnen weer in het vet, de lente is weer in aantocht en we laten februari weer achter ons. Maar natuurlijk niet voordat we de #LekkerBezig award hebben uitgereikt. Bedankt voor het geven van alle nominaties, @iedereen!

Deze maand gaat het #LekkerBezig pakket naar @Nick999. Je hebt lekker meegedacht, je kennis gedeeld en kritische vragen gesteld, kortom: #LekkerBezig. Namens de feestcommissie bedankt voor je inzet! Uiteraard zorgen we ervoor dat het #LekkerBezig pakket jouw kant op komt.

Word jij ook blij van een reactie die je op de Community tegenkomt? Nomineer deze persoon dan en gebruik de hashtag #LekkerBezig in je reactie.
Weet je niet wat #LekkerBezig precies inhoudt? kijk dan op dit topic.

Topics #top 3

Even wat cijfers op een rij. De bezoekers en topics stroomden weer binnen in de maand februari:

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +13
Gefelciteerd kerel dik en dik verdiend

Reputatie 7
Badge +27
Gefeliciteerd Nick999! 💪🏽
Reputatie 7
Badge +34
En er is weer een taart. Gefeliciteerd @Nick999

Reputatie 7
Badge +18
Dank jullie wel! 😊 😊
Ik kom net bij de tandarts vandaan om een kies te laten trekken, maar daarna zal ik mij aan alle taart en gebak tegoed doen 😁
Reputatie 7
Badge +23
Van Harte Nick! 🤗
Reputatie 4
Badge +4
@Nick999 Gefeliciteerd
Reputatie 7
Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Nick999 schreef:

Dank jullie wel! 😊 😊
Ik kom net bij de tandarts vandaan om een kies te laten trekken, maar daarna zal ik mij aan alle taart en gebak tegoed doen 😁

Dat is niet zo mooi! Gelukkig zit er in het #LekkerBezig pakket iets tegen de pijn😉
Reputatie 7
Badge +18
@Sander Ziggo Voorlopig is mijn brievenbus nog angstvallig leeg. 🤔 😎
Reputatie 7
Nick999 schreef:

@Sander Ziggo Voorlopig is mijn brievenbus nog angstvallig leeg. 🤔 😎

Dat duurt even, eerst moet het met rooksignalen worden doorgegeven aan de juiste afdeling, die moeten vervolgens alles weer doorgeven en zorgen dat ze de juiste doos bij elkaar pakken om alles in te doen, daarna moet het weer met rooksignalen worden bevestigd dat het klaar staat en dan pas gaan ze het versturen. Post NL werkt de laatste tijd ook niet echt mee aan snelheid, heb geduld. 😜
Reputatie 7
Badge +18
PostNL heeft mij gewoon op de zwarte lijst. Het enige wat ze mogen bezorgen zijn blauwe enveloppen.
(postbode heeft waarschijnlijk mijn chocoladeletter ook opgegeten destijds want ook die heeft het nooit gehaald naar hier) 😆
Reputatie 7
Badge +18
@Sander Ziggo en alle collega's:
Mijn pakket is inmiddels binnen. iedereen hartelijk bedankt! 👍🏻 👍🏻
Reputatie 4
Badge +2
@Nick999, proficiat !!

groet,

Bam

Reageer