Sticky

Monthly highlights: december

Reputatie 7
Met deze Monthly Highlight sluiten we de Highlights van 2018 af en verklappen we dat we het dit jaar anders gaan doen. Hoe precies? Daarover spoedig meer. De #Lekkerbezig gaat wel gewoon lekker door in 2019 dus nomineer maar raak!

Er is er weer flink op los genomineerd. De eervolle vermeldingen gaan naar: @Kluijtmans, @Wijs01, @Willem-A, @mguzz, @youriy, @Duylinh , @ArChie.DVB , @AlexHelpt, @Liriax, @hanh, @Theking1973 , @MK73, @Steefb, @Dja, @acoster , @sichevoi, @mguzz, @martins18 , @JordiStrormann, @klaas1, @DennyW & @efok Iedereen namens de Community crew heel erg bedankt voor jullie inzet!

En dan nu naar de winnaar van de maand december. Hij is al ruim 850 reacties onderweg, heeft meerdere topics op zijn naam en heeft er al 69 opgelost. We hebben het hier natuurlijk over @Sparco©1963! Hij heeft al heel wat nominatie op zijn naam staan en daarom zijn wij extra blij met deze terechte winnaar. Van harte gefeliciteerd en natuurlijk komt het #Lekkerbezig pakket zo snel mogelijk jouw kant op.

Word jij ook blij van een reactie die je op de Community tegenkomt? Nomineer deze persoon dan en gebruik de hashtag #LekkerBezig in je reactie. Wil je weten wat #LekkerBezig precies inhoudt? Bekijk dan even dit topic!

Topics #top3
Onder het mom van 'meten is weten' hebben we de maand ook weer in cijfers uitgedrukt:

15 Reacties

Nou, @Sparco©1963 we heffen het glas. Zover ik me goed herinner uit het verleden komt er ook nog wel een flesje naar je toe om het te vullen.
Gr Han
Reputatie 7
Badge +22
@Sparco©1963 Gefeliciteerd!
Reputatie 5
Badge +11
Topper @Sparco©1963 !
Reputatie 7
Whoop-whoop!!!🍾

Reputatie 6
Gefeliciteerd @Sparco©1963 goed bezig!
Reputatie 4
Badge +5
@Sparco©1963 Van harte gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +11
Van Harte Gefeliciteerd

Reputatie 6
Badge +9
Mijn dank is groot en ik stel dit zeer op prijs. Was even ademloos maar daar heb ik gelukkig zuurstof voor in huis😀
Badge +8
@Sparco©1963 gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +17
Gefeliciteerd Sparco!

Top! Dik verdiend.
Reputatie 7
Badge +21
@Sparco©1963 Van Harte!
Reputatie 6
Badge +9
@Sander Ziggo ,

Bedankt voor de aangename verrassing, helaas heeft mijn vrouw al een gedeelte ingepikt. Maar de wijn heb ik veilig gesteld😊
Reputatie 7
Badge +17
Sparco©️1963 schreef:

@Sander Ziggo ,

Bedankt voor de aangename verrassing, helaas heeft mijn vrouw al een gedeelte ingepikt. Maar de wijn heb ik veilig gesteld😊

Heeft zij juist niet de wijn dan? Hier was het mijn dochter die dat wel heel interessant vond...
Reputatie 6
Badge +9
@Willem-A ,

Mijn "lieve" vrouwtje drinkt geen alcohol meer sinds de dag dat ze dacht dat ze een vliegtuig was, na overmatige consumptie van een 4 cocktails😂
Reputatie 7
Badge +31
TOP gefeliciteerd @Sparco©1963

Reageer