Monthly Highlights: augustus

Reputatie 7
Het is de hoogste tijd om de maand augustus eens onder de loep te nemen. Uit de #LekkerBezig nominaties komen een flink aantal toppers naar voren! Iedereen bedankt voor de inzet en alle positiviteit.

1 iemand valt extra op tussen de nominaties. Deze gebruiker is pas in juli lid op onze Community geworden en is meteen behoorlijk actief. Met name in de categorie Internet zijn er zijn veel zetjes in de goede richting gegeven, en dat ook nog op een super leuke toon.

Kortom: echt fijn dat je aan boord bent @Francois83!! De #LekkerBezig Award van augustus gaat naar jou. Namens het Community team van harte gefeliciteerd! Het #LekkerBezig pakket is ingepakt en gaat op de post! Binnenkort zul je deze ontvangen.🎉😀

Word jij ook blij van een reactie die je op de Community tegenkomt? Nomineer deze persoon dan en gebruik de hashtag #LekkerBezig in je reactie.
Weet je niet wat #LekkerBezig precies inhoudt? Bekijk dan even dit topic!

Topics #top 3

Onder het mom van 'meten is weten' hebben we de maand ook weer in cijfers uitgedrukt:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
En zeer terecht ook een taart verdiend.

Gefeliciteerd met deze #LekkerBezig Award

Reputatie 5
Badge +7
dit had ik echt niet verwacht omdat ik nog maar net 2 maanden lid ben van community en ook maar net 2 maanden de Ziggo Complete pakket heb
maar erg bedankt voor deze #LekkerBezig Award
Reputatie 7
Badge +11
Hartelijk gefeliciteerd👍🏻
Reputatie 7
Badge +25
Gefeliciteerd @Francois83, geniet ervan! 😊
👍🏼👍🏼👍🏼
Reputatie 7
Badge +21
Ook van mij een felecitatie. Gr. Rob
Reputatie 5
Badge +7
@Anne H Ziggo @Sander Ziggo @Serkan Ziggo @Folkert Ziggo @Hendrik Jan Ziggo @Michael Ziggo @Marianne Ziggo @Lycke Ziggo @Anne B Ziggo @Ronald Ziggo @Mark Ziggo
#Community team bedankt voor de mooie persoonlijke kaard en #LekkerBezig pakket

aan de #Community Leden dank jullie wel voor de felicitatie