Held van de Week: Willem-A

Reputatie 5
Badge +1
Ook deze week willen we weer iemand die een grote bijdrage heeft geleverd op de community in het zonnetje zetten in het kader van #Ziggohelpt. Deze week hebben we gekozen voor Willem-A!

Willem-A is sinds zijn lid worden altijd op de voorste rij te vinden. Hij helpt graag en als hij het antwoord niet direct weet zorgt hij ervoor dat de topic starter niet achter blijft met een kluitje in het riet. Willem staat altijd open voor anderen en leert daarmee zichzelf en anderen steeds nieuwe dingen. Willem is vooral sterk in de Humax recorder, zie ook dit Humax topic. Daarom zetten we Willem deze week in het zonnetje.

Bedankt Willem!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

23 Reacties

Reputatie 7
Badge +22
Mooi Willem! Gefeliciteerd.
Reputatie 5
Badge +4
Willem ik vind dat je het verdient om in het zonnetje gezet te worden om dat jij altijd voor idereen klaar staat met raad en daat en daarom van harte gefeliciteert Willem. vrg honda
Reputatie 7
Badge +21
Nou taart van jou! Gefeleciteerd! Het is je gegunt. Gr Rob
Reputatie 7
Badge +11
Hallo willem

Ook vanuit hier van harte en ga zo door. Misschien is er nog wel een vacature bij ziggo voor jou.

vr gr Teun
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Willem

Van Harte. Uiteraard dik verdiend vanwege al je waardevolle (Humax)-adviezen.

vr groet,

F007
Reputatie 7
Badge +17
Dank allemaal.

Ik kreeg een berichtje van onze Robbo, en dacht, omdat ie dat altijd doet, hij weer eens een grapje maakte:$ Maar toen ik het bericht van Jesse zag ben ik toch maar even gaan kijken en voel me erg vereerd. Maar nog fijner is het dat men tevreden is. Fijn dat ik op deze manier mensen van dienst kan zijn.

Mvg. Willem
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

Dank allemaal.

Ik kreeg een berichtje van onze Robbo, en dacht, omdat ie dat altijd doet, hij weer eens een grapje maakte:$ Maar toen ik het bericht van Jesse zag ben ik toch maar even gaan kijken en voel me erg vereerd. Maar nog fijner is het dat men tevreden is. Fijn dat ik op deze manier mensen van dienst kan zijn.

Mvg. Willem

Ach ook ik ben wel eens serieus, vooral bij deze belangrijke benoeming "Held van de week" daar kan, mag moet ik geen grapjes maken:P hoewel:P
Reputatie 7
Badge +17
robbo schreef:

Willem-A schreef:

Dank allemaal.

Mvg. Willem

Ach ook ik ben wel eens serieus, vooral bij deze belangrijke benoeming "Held van de week" daar kan, mag moet ik geen grapjes maken:P hoewel:P

Hahaha. Jij bent echt niet meer te redden.
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

robbo schreef:

Willem-A schreef:

Dank allemaal.

Mvg. Willem

Hahaha. Jij bent echt niet meer te redden.

Idd maar nog steeds geen taart ontvangen:@:P
Reputatie 7
Badge +17
Nee maar ik wel een mooie notebook:D

Maar die was niet van Ziggo hoor. Ik zal dat er maar bij zeggen want anders gaat iedereen om er lopen zeiken hahaha.

Ik vind dat gedoe met die taart al erg genoeg:D

Wat zullen we dichtgroeien...:)
Reputatie 7
Badge +17
Maar bij de 1000ste reactie hobbel ik wel even naar de bakker... En nu niet gaan spammen he Robbo:$
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

Maar bij de 1000ste reactie hobbel ik wel even naar de bakker... En nu niet gaan spammen he Robbo:$

Oh ik krijg per spam cq een bericht een gratis... Mag ik niet zeggen van ziggo:P
Reputatie 7
Badge +17
robbo schreef:

Willem-A schreef:

Oh ik krijg per spam cq een bericht een gratis... Mag ik niet zeggen van ziggo:P

O het geen kwaad hoor dat je dat hier plaatst. Wie leest hier nou... hahaha
Reputatie 4
Badge +3
Gefeliciteerd Willem. Je zult het niet vreemd vinden dat jij hem ook snel zou verdienen.
Ik in ieder geval niet.
Reputatie 7
Badge +17
Witteveen schreef:

Gefeliciteerd Willem. Je zult het niet vreemd vinden dat jij hem ook snel zou verdienen.
Ik in ieder geval niet.

Dank voor je positieve reactie. Uiteraard doet het me goed en is het fijn dat ik ook hier mensen opweg kan helpen. Maar er zijn veel mensen hier die het m.i. prima doen, dus ik had er zelf nog niet op gerekend. Maar de waardering doet me goed.

Humax vind het ook erg leuk en gaven aan dat het dik verdiend is maar dat ik altijd al hun held ben geweest. Dat doet me meer als ik kan aangeven want ik ben niet altijd zo zeker van mezelf. Maar mijn insteek is anderen helpen en voor mij is dat uiteraard ook leerzaam en het is prettig wat omhanden te hebben.

Nogmaals dank en een fijne avond.

Mvg. Willem
Reputatie 4
Badge
Gefeliciteerd Willem-A 😉
Reputatie 7
Badge +17
Dank je city67

Mvg. Willem
Gefeliciteerd Willem-A!
In de korte tijd dat ik hier aanwezig ben vind ik het ook dik verdiend!!!
Reputatie 7
Badge +17
Dag Helena.

Hartelijk dank voor je positieve reactie.

Fijn weekeinde verder.

Mvg. Willem
Ik zie nog steeds als Willem bezig is met beantwoorden van vragen betrefd de Humax want min of meer een abbo op de nieuwe website waar hij druk mee is. Zelf ook een bezitter van de welbekende Humax en er nog steeds blij mee en een paar adviezen van Willem. Woon is een woning welke 36 jaar geleden is gebouwd en de groene kabel in handen van de gemeente was en 2 zenders Verkocht aan Casema en later Ziggo. Bij de bouw is er een staalplaat op de kabel gevallen en toen wij een monteur Ziggo hadden melde die...ik wil groen zien..Maar kon niet onder de spinnen vloer=kruipruimte maar heeft alles binnen vernieuwd wat resteerde van Casema. Hebben goed beeld met af en toe storing op de 3 ned zenders welke niet op de smartkaart goed werken,Hier is recent ook glasvezel gelegd waar niet een ieder blij mee is en nu net overgenomen door KPN Als er wat is meld ik me bij Willem die erg goed is met het kabel gebeuren en humax
Groet van Henk.
Reputatie 7
Badge +17
Dag Henk,

nu valt het kwartje. Zag net wel je andere plaatsing, maar moest toen nog even nadenken over de naam. Maar leuk je ook hier weer even te zien, en ook op de andere site blijf ik actief. Daar komen langzamerhand wel wat minder vragen, maar alles is daar ook al bijna wel genoemd, maar ook op andere topics en achter de schermen doe ik mijn werk. Nu vaak vanuit bed door omstandigheden, maar we blijven actief:)

Groetjes,

Hou je goed.

Mvg. Willem
Willem, ik hoop dat het niet ernstig is dat je vanuit bed de vragen beantwoord en dat je gauw weer gezond bent. Maar met de jaren loop je vele mankementen op en dat is bij mij niet anders met 82 jaren,maar het is niet anders
Wens je al het goede en fijn weekend Henk.
Reputatie 7
Badge +17
Dag Henk,

het komt wel goed hoor. Maar ik ben er nu wel een jaar mee bezig. Dat valt tegen, maar je zult begrijpen dat ik er hier en elders niet over wil uitweiden.

Hou je haaks!!

Ik hoop je nog eens te zien op een van de sites.

mvg. Willem