Held van de Week: Robbo

Reputatie 5
Badge +1
Onze grote held van deze week is Robbo!

Robbo is al lange tijd erg trouw aan de Community. Wij kennen Robbo als een hele positieve en behulpzame gebruiker, die altijd in is voor een grap en een grol. Hij heeft een goed gevoel voor humor en kan de boel daardoor luchtig maken.
Hij heeft een brede kennis en dit wordt steeds breder, omdat hij open staat voor nieuwe tips en ideeën van anderen. Deze week heeft hij weer 82 reacties geplaatst en daarmee heeft hij absoluut de held van de week titel verdiend!

Bedankt Robbo! Je bent van grote waarde voor de Ziggo Community.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

31 Reacties

Reputatie 7
Badge +22
Rob, gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +31
Van mij een taart.

Reputatie 4
Badge +2
Robbo,

Gefeliciteerd!

mvg
F007
Reputatie 7
Badge +21
Dank allen! Maar graag deel ik graag de titel aan allen die mij ook de de feedback geeft ,en stimuleert! Nu, maar ook in het verleden. Bv Takwan , en die gene die we helaas niet meer zo vaak tegen komen. etc. Btw die taart Be rt, was binnen een half uur op:$ nog maals tnx voor de felicitaties, gr Rob
Reputatie 7
Gefeliciteerd! Welverdiend. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Jesse Ziggo schreef:

Gefeliciteerd! Welverdiend. :)

Tnx
Reputatie 7
Badge +17
Dag Robbo,

ik las ergens dat je held van de week bent geworden, en nu ik zie dat het echt zo is, wil ik je van harte feliciteren met deze behaalde overwinning!!

Of het verdiend is weet ik niet, maar het is in ieder geval leuk voor je...:8:$

😉

Nee hoor man, ik zei het laatst al, en ben blij dat jij nu een week van deze titel mag genieten. Ze zouden eigenlijk iets moeten hebben van een wisselbeker, die je naar elkaar toe moet brengen. Zie je elkaar ook nog eens. Maar nu ik dat schrijf, betwijfel ik weer of ik dat eigenlijk wel wil :):$ De taart is tenslotte toch al op:@
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

Dag Robbo,

ik las ergens dat je held van de week bent geworden, en nu ik zie dat het echt zo is, wil ik je van harte feliciteren met deze behaalde overwinning!!

Of het verdiend is weet ik niet, maar het is in ieder geval leuk voor je...:8:$

😉

Nee hoor man, ik zei het laatst al, en ben blij dat jij nu een week van deze titel mag genieten. Ze zouden eigenlijk iets moeten hebben van een wisselbeker, die je naar elkaar toe moet brengen. Zie je elkaar ook nog eens. Maar nu ik dat schrijf, betwijfel ik weer of ik dat eigenlijk wel wil :):$ De taart is tenslotte toch al op:@

Dank voor deze spontane felecitatie:P maar een oud stukje cake is altijd aanwezig bij de koffie ( als ik thuis ben) 🆒
Reputatie 7
Badge +17
Een oud stukje cake... Wat een verassing:( Maar inderdaad, de felicitatie komt wel uit mijn hart:D En daarom ook 2 duimen omhoog!!
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

Een oud stukje cake... Wat een verassing:( Maar inderdaad, de felicitatie komt wel uit mijn hart:D En daarom ook 2 duimen omhoog!!

Ha ha nogmaals thx. Ok voor jou haal ik dan wel stroopwafels ( ben ik zelf aan verslaafd en mocht jij die dan niet willen......:P)
Reputatie 3
Badge +2
Robbo,

Een felicitatie is onlosmakelijk verbonden aan jouw Held van de week prijs. Hierbij die van mij. Bij Ziggo beraadt men zich op dit moment welke invulling er nog meer aangegeven kan worden , dan behalve een vermelding hier.
Zelf dacht ik dat een tablet als prijs wel een mooi gebaar zou zijn.
Duim voor je.
Groet,
Nic:D
Reputatie 7
Badge +11
hallo Robbo.

Vanaf deze kant ook van harte proficiat. Het is je gegund.

Teun.
Reputatie 7
Badge +21
Cool1946 schreef:

Robbo,

Een felicitatie is onlosmakelijk verbonden aan jouw Held van de week prijs. Hierbij die van mij. Bij Ziggo beraadt men zich op dit moment welke invulling er nog meer aangegeven kan worden , dan behalve een vermelding hier.
Zelf dacht ik dat een tablet als prijs wel een mooi gebaar zou zijn.
Duim voor je.
Groet,
Nic:D

Ja vind ik ook ha ha :$:8 maar iig tnx voor het duimen!
Reputatie 7
Badge +21
Teun schreef:

hallo Robbo.

Vanaf deze kant ook van harte proficiat. Het is je gegund.

Teun.

Dank je wel Teun!
Reputatie 7
Badge +17
Elke week een tablet:8 ik denk dat de maandtermijnen dan wel weer omhoog gaan...:$
Reputatie 7
Badge +1
52x 3mnd gratis full/max abbo.
Peanuts als je helpdesk-support tegenover onze gezamenlijke support zet 🙂

Gefeliciteerd alsnog trouwens @Robbo!
Reputatie 7
Badge +21
level4 schreef:

52x 3mnd gratis full/max abbo.
Peanuts als je helpdesk-support tegenover onze gezamenlijke support zet 🙂

Gefeliciteerd alsnog trouwens @Robbo!

Bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Gefeliciteerd Robbo. Je stond hoog op mijn lijstje.:D
Reputatie 7
Badge +21
Witteveen schreef:

Gefeliciteerd Robbo. Je stond hoog op mijn lijstje.:D

Dank je wel wordt er verlegen van:$
Reputatie 5
Badge +4
Hallo Robbo nog van harte gefeliciteert als held van de week voor je in zet op dit forum;) vrg honda
Reputatie 7
Badge +21
honda schreef:

Hallo Robbo nog van harte gefeliciteert als held van de week voor je in zet op dit forum;) vrg honda

Honda, bedankt voor de felicitatie!
Reputatie 6
Badge +9
robbo,

beter laat dan nooit, van harte met de beloning voor jouw tomeloze inzet.

Jos
Reputatie 7
Badge +21
Sparco©️1963 schreef:

robbo,

beter laat dan nooit, van harte met de beloning voor jouw tomeloze inzet.

Jos

Dankjewel Jos!
Reputatie 2
Robbo,

Gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +21
MarcelZM schreef:

Robbo,

Gefeliciteerd!

Tnxs!