NienkeZ
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 30Likes

Held van de Week: Jan F.

Onze held van de week is deze week Jan F.. En waarom? Hij mengt zich in vele topics met waardevolle tips, antwoorden en doorverwijzingen. Hij is scherp en houdt alles in de gaten. Jan kijkt kritisch naar onze systemen en processen en heeft oog voor de hele organisatie. Hij geeft ook de moderators signalen over wat er speelt in de topics. Daarbij is hij goed op de hoogte van de algemene voorwaarden en de regels die gelden voor Ziggo en op de Community. Ook nieuwe gebruikers kunnen door Jan wegwijs gemaakt worden.

Bedankt voor je input, Jan! Niet alleen van afgelopen week natuurlijk, maar voor alle dagen dat je je inzet om een ander te helpen. Je bent een waardevolle ‘no nonsense’ gebruiker van onze Community!
19 Reacties 19
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Jan gefelciteerd!
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Jan, Willem-A weet nog een goede banketbakker te vinden voor je, van harte

Jos
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Jan,

Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. En inderdaad, ik weet een goede bakker;)

Fijne dag. Hangen de slingers al?

:cool:
Frederico007

Level 9
  • 438Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes
Jan,

Gefeliciteerd!

gr
F007
hadeha

Level 10
  • 436Posts
  • 10Oplossingen
  • 73Likes
Jan gefelciteerd
Eddy

Level 13
  • 848Posts
  • 162Oplossingen
  • 90Likes
Jan. F

Van harte!

Eddy
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Nice! En ook verdient vind ik!
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Bedankt voor de felicitaties. Het schouderklopje van de kant van Ziggo doet me goed. Het stimuleert me in ieder geval ze, indien nodig, nog meer op de huid te gaan zitten.
Witteveen

Level 7
  • 194Posts
  • 7Oplossingen
  • 24Likes
Jan gefeliciteerd. Geheel verdient en ook door mij verwacht. (ik heb er nog enkele op mijn verlanglijstje staan)
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Witteveen wrote:
Jan gefeliciteerd. Geheel verdient en ook door mij verwacht. (ik heb er nog enkele op mijn verlanglijstje staan)


Jijzelf staat toch ook op dat lijstje mag ik hopen?

:8
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik ga er alvast 52 zoeken voor volgend jaar:)
Witteveen

Level 7
  • 194Posts
  • 7Oplossingen
  • 24Likes
Willem-A wrote:
Ik ga er alvast 52 zoeken voor volgend jaar:)


Willem, je hebt ook niet veel anders te doen vanaf je ziekbed. Zit ik jouw berichten maar te beantwoorden voor de tweede ronde.

Je zou de moderatoren (in dit geval Nienke) er enorm mee helpen. 😄

ps. zie ik nog een bericht erboven van je.
Antwoord: nee op mijn eigen lijstje sta ik niet. Principieel niet.
Ik zal ook niet mijn eigen berichten liken. (ook een fout in de forumsoftware) Dat doen nog al wat grapjassen om in het rechter staatje te komen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
'Ik zal ook niet mijn eigen berichten liken. (ook een fout in de forumsoftware) Dat doen nog al wat grapjassen om in het rechter staatje te komen'.

Ja, daar was ik al achter. Had destijds ook wel door wie dat waren. Maar men gaf laatst aan daarmee bezig te zijn.

Maar laten we hier Jan zijn feestelijke topic maar niet mee vervuilen :$
honda

Level 4
  • 842Posts
  • 10Oplossingen
  • 20Likes
Jan nog van harte gefeliciteert als held van de week. jij staat ook voor iedereen klaar om te helpen. daarom ver dien jij dit ook;)vrg honda
level4

Level 1
  • 2516Posts
  • 129Oplossingen
  • 153Likes
Witteveen wrote:
Ik zal ook niet mijn eigen berichten liken. (ook een fout in de forumsoftware) Dat doen nog al wat grapjassen om in het rechter staatje te komen.


Zo.. Ik realiseer me nu pas dat dat kan! Dat zou inderdaad wel echt te zielig zijn...
Tis simpel om hierop even een query te draaien, en deze personen een -500 likes toe te kennen Admins.. Lets do so!

Verder inderdaad maar niet op ingaan hier, zou misschien een mooi draadje voor SU zijn dit.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Level

Dit loopt al. Ik heb het n.l een paar keer aangekaart toen ik merkte dat men zichzelf een groot aantal likes toekende. En dat is meer dan 1 keer gebeurt, hoe triest dat ook is.

Ik wil er in het topic van Jan niet verder op ingaan. Maar er wordt aan gewerkt.

Mvg. Willem
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ach Willem,

Een like is mooi, held worden is ook leuk, maar ik ben het blijst als mijn reactie als het juiste antwoord wordt aangemerkt. Het laatste vooral als ik vermoed, helaas niet te zien, dat dat door TS werd gedaan. Uiteindelijk is dat toch waarvoor we het hier doen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Jan,

Helemaal mee eens. Ben die likes etc. ook niet gewend. Ik plaats, net als jij en vele anderen, om mensen met problemen en vragen opweg te helpen. Als die tevreden zijn geeft dat al veel voldoening.

Maar kennelijk zijn er toch mensen die meer waarde hechten aan hun status en daar gaan ze dan erg ver voor.

Maar ga zo door Jan. Daar kom je veel verder mee.

Mvg. Willem
capomo

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Jan,

Van harte gefeliciteerd, mede door jou reacties en antwoorden (geldt trouwens voor een ieder die hier aan meedoet).
Ik ben er blij mee, bedankt.

M.J.A.

Uitgelicht topic