Held van de maand oktober: Evert96

Reputatie 3
Badge
Soms kunnen we gewoon niet om een nieuw lid heen. Met 398 geplaatste reacties, waarvan 34 als juist zijn gemarkeerd, is onze nieuwe Held er zo een. Die is gewoon heel goed bezig! De Held van de Maand oktober is: Evert96

Leuke gesprekken
Een community valt of staat met de inzet van de leden. In de onze is het contact met elkaar heel belangrijk. Leden als Evert, die mensen bedankt voor hun bijdragen en ze vriendelijk groet, zijn daarbij onmisbaar. We zien erg leuke gesprekken voorbij komen.

Dank!
Evert: je bent een schoolvoorbeeld van een topper in onze Community. Je bedankt anderen voor hun bijdragen en wenst ze trouw een fijne dag of weekend. Aan je antwoorden te zien, vermaak je je prima. Ga daar vooral mee door. Nu zijn wij aan de beurt om jou te bedanken. En om je een heel fijne dag te wensen. Er is een klein gebaar van waardering onderweg. En Arakou heeft een persoonlijk bericht voor je opgenomen:)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

17 Reacties

Reputatie 7
Badge +21
Evert van harte!
Reputatie 7
Badge +22
Gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +25
Wow! Echt superleuk! 🙂 🙂 Dankjulliewel!
Ik heb het hier inderdaad erg naar m'n zin, en deze waardering geeft me nog meer een boost om door te gaan! 😃

Nogmaals super bedankt! Ook @robboen @Jan F.!
ennuhh... Fijne dag hè! 😉
Reputatie 7
Gefeliciteerd, Evert! 🍾 🍻
Reputatie 7
Badge +25
Verdiend gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +11
Gefeliciteerd en dik verdiend, geniet ervan

Reputatie 7
Badge +16
Van harte Evert! Knap gedaan. Geniet ervan!

En kijk uit dat je functie niet wordt overgenomen door anderen zoals hier is gebeurt. Ik ben al geen baas meer over mijn eigen PC... 😁

Reputatie 7
Badge +31
En deze held krijgt ook een taart, gefeliciteerd:

Reputatie 7
Badge +25
Thanks all 🙂 ook voor de taart @Be rt !😋
@Willem-A, voor zo'n kleine rakker sta ik um graag af hoor 😉 Ik heb vaak achter de pc gezeten met onze hond op schoot 😂 zit voor geen meter, maar wat vond ie het leuk 😊 😊
Reputatie 6
Badge +16
Gefeliciteerd!
Badge +1
Van harte gefeliciteerd. 🙂
Reputatie 7
Van harte gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +25
@EnergieBoy, Ik zeg nee, krijg ik er dan twee van je? 😊 😋
Reputatie 3
Badge +1