Held van de maand november: junior

Reputatie 7
Een probleem met de Mediabox XL was de aanleiding, maar inmiddels is onze nieuwe Held lekker op dreef. Hij helpt veel klanten met advies. Inmiddels staat de teller al op 339 reacties. En 15 keer is een antwoord als beste gekozen. Hij werd lid op 13 mei, Wereld Cocktaildag! Het ideale moment om te proosten op zijn aanmelding! 🥂

Vrolijke noot
Junior schrijft zijn reacties met een positieve insteek en een vrolijke noot. Dat zie je bijvoorbeeld bij het topic over een verhuizing en de verhalen uit de oude doos. En natuurlijk aan zijn avatar: Woody Woodpecker! En de leden waarderen zijn reacties: in november stond junior steevast in het lijstje ‘Meest nuttig deze week’.

Dank!
@junior: dank voor jouw positiviteit in onze Community. Je brengt nuttige informatie op een erg prettige manier. En dat waarderen we. Keep up the good work! We willen je graag bedanken. Er is daarom een klein gebaar van waardering onderweg. En Arakou heeft een persoonlijk bericht voor je opgenomen 😃

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Van harte gefeliciteerd, junior! Dik verdiend! ☺ 👍🏼 👍🏼
Reputatie 7
Badge +21
Van harte!
Reputatie 7
Badge +31
En natuurlijk is er weer taart, gefeliciteerd:

Reputatie 7
Badge +11
Gefeliciteerd

Reputatie 7
Van Harte Gefeliciteerd!

Reputatie 7
Badge +25
Gefeliciteerd!
Reputatie 7
Badge +11
Ook vanaf deze zijde: gefeliciteerd.

gr Teun
Reputatie 7
Badge +16
Van Harte Junior. Geniet van deze eer!
Reputatie 5
Badge +1
Jeetje, ben je een paar dagen 'afwezig' zie je dit voorbij komen in de meest recente topics... ben er eigenlijk een beetje sprake(n)loos van.

Het lijstje ‘Meest nuttig deze week’ was mij ook al wel opgevallen, maar daar is het mij niet om te doen. Ik vind het leuk, maar hoef niet per se in de in lijstjes te komen en (als eerste) een antwoord te geven ofzo. Gaat mij er vooral om, om elkaar af en toe een beetje op weg te helpen en inderdaad in de stress die mensen soms doormaken, doordat ze even geen TV kunnen kijken [poeh poeh] ofzo, af en toe ook even een vrolijke noot in te brengen. Er zijn namelijk best wel ergere dingen op deze wereld dan de diensten en producten van VodafoneZiggo, ... 😎

Dank jullie wel. Leuk!! 👍🏻

Ps de taart is volgens mij onderweg?! Hoop alleen niet dat de buren 'm opeten, ik ben morgen nl. zelf niet thuis.

Reputatie 7
Badge +31
De taart is virtueel van mij en anderen.

De doos is een verrassend verrassingspakket.☺
Reputatie 5
Badge +1
Be rt schreef:

De taart is virtueel van mij en anderen.

Waarvoor dank @Be rt en anderen... bij deze is 'ie virtueel aangesneden en nodig ik iedereen uit ook lekker een virtuele punt te nemen. Enjoy the cake! 🍰
Reputatie 7
Badge +31
MMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmm, hij is weer lekker.☺
Reputatie 7
Badge +25
😂 Thanks bru! 😋
Reputatie 5
Badge +1
Nou, dat heb ik weer... "Zending is beschadigd, gaat retour afzender"

Reputatie 7
Hè, wat balen! Dit is voor ons ook een eerste keer. 😞 We gaan hem sowieso opnieuw voor je opsturen!
Reputatie 5
Badge +1
Gisteren een berichtje van @Arakou Ziggo, vandaag *DingDong* ..., postbode aan de deur! Wat een feest én serieus [call me stupid] totaal onverwacht. Had niet gerekend op een grote doos vol met leuke (Ziggo) spullenboel en een heuse 'oorkonde' voor aan de muur... dank jullie wel, ik ben echt weer een beetje sprake(n)loos.

Oh en dat ik even niet heel erg actief meedoe heeft te maken met het feit dat ik even druk ben met werk vinden. Even de focus op andere zaken. Maar om in de woorden van een Amerikaans politicus/acteur te spreken: I'll be back.

Fijne avond en nogmaals, graag via @Thijs Ziggo, aan het hele Ziggo Community Team héél erg bedankt. Ontzettend leuk dit!