Held van de Maand november: Jan F.

Reputatie 6
Drie weken geleden vertelden we dat we de ‘Held van de Week’ in een ander jasje gingen stoppen. Een unieker jasje. De eerste ‘Held van de Maand’, namelijk die van november 2016, is…*trommelgeroffel* Jan F.!

Jan F.
Onze Jan F. is echt de waakhond van de Community, want hij houdt alles scherp in de gaten. Jan F. is erg betrokken, van het zorgen voor goede antwoorden tot het ontwikkelen van de Community zelf. Over die goede antwoorden gesproken: in de maand november zijn 15 van zijn reacties als beste antwoord gemarkeerd! Daarnaast hebben we dankzij Jan F. een aantal ‘bugs’ kunnen opsporen, zoals bugs binnen de mobiel- en tabletversie van geteste apps.

Nogmaals bedankt voor je inzet, Jan F.! Mijn collega Arakou heeft nog een speciale boodschap voor je.
+ Tip: hou je brievenbus in de gaten 😉

Word jij de volgende held?
We letten onder andere op de kwantiteit én kwaliteit van je antwoorden, het plaatsen van proactieve content (eigen topics), je activiteit, je behulpzaamheid en of je bijvoorbeeld meedenkt met Ziggo. Maar, we vertellen natuurlijk niet álle criteria. En ons algoritme houden we geheim 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

16 Reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dag Jan,

net jij die geen heldendom wilde, wordt de eerste held van de maand haha:)

Gefeliciteerd! Ga zo door.

Mvg. Willem
Reputatie 7
Badge +21
Jan van harte! En wel verdiend!
Reputatie 7
Badge +16
Ik zie trouwens nu pas dat het over de maand November gaat, maar het is al December... Vergissinkje? 😳
Reputatie 6
Badge +8
Jan F. van harte met jouw benoeming tot held van de maand November.

En Willem, het is geen foutje er kan pas aan het einde van een maand naar de heldenstatus gekeken worden. Om bij voorbaat al held genoemd te worden is wel een beetje teveel van het goede:D
Reputatie 7
Badge +16
Sparco©️1963 schreef:

Jan F. van harte met jouw benoeming tot held van de maand November.

En Willem, het is geen foutje er kan pas aan het einde van een maand naar de heldenstatus gekeken worden. Om bij voorbaat al held genoemd te worden is wel een beetje teveel van het goede:D

Daar heb je me... Zal de leeftijd zijn:$ Anders was ik hier zelf wel opgekomen:) Maar dank voor je zeer duidelijke uitleg.:D
Reputatie 4
Badge +2
@ Jan-F , alweer! gefeliciteerd.
@ Willem, ja mensen uit 1963 houden je scherp...:D Ja, ben ik dus ook..:)
Reputatie 7
Badge +15
Jan-F van harte gefeliciteerd met deze titel.;)
Reputatie 7
Badge +22
Dank voor de felicitaties en de waardering, maar mag ik de heldenstatus overdragen aan de anonieme Ziggo-medewerker m/v, die morgen (vandaag mag ook, maar dat is wellicht iets te veel gevraagd) dit probleem oplost?
Reputatie 3
Badge +1
Mijnheer Jan,

Ik volg regelmatig alles wat langs komt in de community. En inderdaad vaak gezien, dat je echte hulp hebt verleend en verleent. Deze hulde is dan ook volkomen terecht en verdiend. Ik heb de indruk, dat je liever in de schaduw opereert maar geniet er toch maar even van. Dat mag best even.

Met groet,

Fred Sr.
Reputatie 7
Badge +22
Als held van de maand moet je een tip die je krijgt van Arakou niet in de wind slaan. Liberty Global is natuurlijk wat Amerikaans georiënteerd, ook gezien het foute kersttruien topic, en Sinterklaas is vervangen door Santa. De laatste heeft echter met de eerste gemeen dat ze ergens in het grote boek bijhouden waar een "held" zoals ik belangstelling voor heeft. Alle onderdelen uit deze samengestelde attentie (ik ga niet verklappen wat het is) worden door mij zeer gewaardeerd.

Ik wens jullie allen heel goede feestdagen en vooral een gezond en voorspoedig 2017.
Reputatie 7
Badge +31
Dat verdient een hele grote taart, gefeliciteerd.

Badge
Hallo,
Ik ben Ola Bakrin, klant van Ziggo en wonende te Zwolle
Ik wil mezelf aanmelden voor de testen beeldkwaliteit van MPEG-2 naar MPEG-4
Je locatievoorkeur : Zwolle
Je woonplaats : Zwolle
Je beschikbaarheid : De eerste 2 weken van januari 2017.

Ik hoop je bent voldoende geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

Ola Bakrin
Dotterbloem 14
8043 NA Zwolle
Reputatie 7
Badge +31
dutchpipo schreef:

* bericht verwijderd*

Hoi (naam verwijderd), ik denk dat je in een verkeerd topic dit bericht hebt achtergelaten.
https://community.ziggo.nl/welkom-algemene-informatie-67/testers-gezocht-scherpe-blik-14968/index1.html#post137123
Hier staat geschreven door Kirsty Ziggo: Stuur mij een PM (privébericht) met de volgende informatie:
Reputatie 7
Badge +25
Be rt schreef:

dutchpipo schreef:

* bericht verwijderd*

Hoi (naam verwijderd)n, ik denk dat je in een verkeerd topic dit bericht hebt achtergelaten.
https://community.ziggo.nl/welkom-algemene-informatie-67/testers-gezocht-scherpe-blik-14968/index1.html#post137123
Hier staat geschreven door Kirsty Ziggo: Stuur mij een PM (privébericht) met de volgende informatie:

De link werkt niet (meer), geen toegang tot de pagina???:?
Reputatie 7
Badge +31
N.N. schreef:

Be rt schreef:

dutchpipo schreef:

* bericht verwijderd*

Hoi (naam verwijderd), ik denk dat je in een verkeerd topic dit bericht hebt achtergelaten.

Dit is een besloten testgedeelte.
Reputatie 7
Badge +25
Be rt schreef:

N.N. schreef:

Be rt schreef:

dutchpipo schreef:

* bericht verwijderd*

Dit is een besloten testgedeelte.

Dat begrijp ik, daarom heeft het ook geen zin om dat in het openbare gedeelte te plaatsen, maar ik heb in het besloten gedeelte gevraagd waarom het gaat, wat er getest moet worden.