Held van de Maand april: kzin

Reputatie 6
Deze held van de maand is de natuurfan van de Community. Kijk maar naar het dier op zijn schouder (avatar), die voelt zich niet voor niets op zijn gemak bij hem. De Held van de Maand april 2017 is: kzin.

Tweede natuur
Kzin is nog niet zo lang lid van de Community, maar zijn aanwezigheid wordt zeer gewaardeerd. Correct, volledig en behulpzaam andere leden helpen is als een tweede natuur voor hem. Eén parel moeten we uitlichten, namelijk de zelfgeschreven gebruikersblog over een externe firewall. We vinden het gaaf dat je zo uitgebreid de tijd neemt om dit in de Community uit te leggen!

Offtopic
Waar kzin ook in uitblinkt is het schrijven van offtopics. Het hoeft namelijk niet altijd over Ziggo te gaan. Onze favoriet van de maand maart is het topic over de olifanten. Kon je meteen wat foto’s testen 😉 De knaller van deze maand is het topic over Cassini, Saturnus en zijn ringen. Wat er allemaal niet boven ons hooft afspeelt…

Gefeliciteerd
Kzin, bedankt voor je inzet en ga zo door. Mijn collega Arakou heeft nog een speciale boodschap voor je.
+ Tip: hou de brievenbus in de gaten 😉

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +21
Bij deze van harte!
Reputatie 7
Badge +31
En weer een taart, zeer terecht verdiend.

Reputatie 7
Badge +22
Gefeliciteerd!
Reputatie 7
Gefeliciteerd, kzin!

Wat betreft je profielfoto ben ik het niet eens met Arakou. 😛 Ik denk dat het een primaat is en waarschijnlijk een lemur of lorisinae. Ben benieuwd!
Reputatie 7
Badge +25
Van harte gefeliciteerd:)
Reputatie 5
Badge
Thijs heeft het goed geraden, het is een lemur.
De foto is gemaakt op Madagaskar, de enige plek waar lemurs in het wild voorkomen. Normaal wordt je door de lemurs compleet genegeerd, mede omdat ze vrijwel nergens door toeristen gevoerd mogen worden. Dit was op een van de weinige plekken waar ze werden bijgevoerd door de mensen van het park. Ze waren nog steeds niet in ons geïnteresseerd, maar ook niet bang.

Erg schattige diertjes, De bovenste heb ik op mijn schouder.

Nog bedankt iedereen.
Reputatie 7
Badge +21
Mooie foto's!
Reputatie 6
Ah...daar ken ik ze van 😉
Reputatie 7
Prachtige foto's inderdaad!
Reputatie 6
Het mysterie is opgelost! Toch bijzonder dat die op je schouder terechtkomt 🙂
Reputatie 5
Badge
Tja, ik weet het niet Arakou. Op Indonesië moesten de makaken me ook al hebben:

Misschien toch een kwestie van soort zoekt soort 😃
Reputatie 7
Badge +16
Ook al ken je niet zo goed: van harte gefeliciteerd kzin. Geniet van deze status 😃
Reputatie 7
Had deze helemaal gemist... Beetje laat, maar zeker wel gemeend: Van Harte nog 🙂