De #LekkerBezig award!


Reputatie 7
Doe mee en maak kans op de #LekkerBezig award!

Wat is het?
Elke dag zijn er leden die elkaar de helpende hand bieden. En dat is precies waar het in de Community om draait. Daarom hebben we voor jullie de #LekkerBezig award in het leven geroepen! 🏆

Iedere maand zetten we iemand in het zonnetje die op de Community #LekkerBezig is. De winnaar maken we bekend in de Monthly Highlights en uiteraard wint diegene ook het #LekkerBezig pakket!

Doe jij ook met ons mee?
Helpt iemand jou uit de brand of heb je zojuist de gouden tip gekregen? Nomineer deze persoon dan! Dit is heel erg simpel. Bedank in je reactie de Community gebruiker en gebruik de hashtag #LekkerBezig. Een kleine moeite, maar een groot gebaar 👌🏼

Even ter illustratie een klein voorbeeld:


Let's get started
Begin meteen met onderstaande topics of zoek zelf naar topics binnen de Community. Met jouw reactie doe je ook mee!


Succes! ✨💪🏻✨

Gerelateerde onderwerpen:
Bekijk de nieuwste vragen!
Ontdek de Ziggo Community!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

15 Reacties

Reputatie 7
Super bedankt, @Marianne Ziggo! Dankzij jou draait mijn Bose set weer als een zonnetje. #LekkerBezig.💪🏼 🎚 🏆
Reputatie 7
En aan wie mogen deze worden uitgegeven?
Zijn er nog mensen uitgesloten van deelnamen? 🤣 😂 😎
Reputatie 7
Badge +25
EnergieBoy schreef:

En aan wie mogen deze worden uitgegeven?
Zijn er nog mensen uitgesloten van deelnamen? 🤣 😂 😎


Ja, de SuperUsers, want die zijn al #LekkerBezig.
Reputatie 7
Jullie zijn zeker al LekkerBezig, @EnergieBoyen@N.N..

Hebben jullie al iemand genomineerd voor de #LekkerBezig award? Kom maar door! ✍🏻 🏆
Reputatie 7
Oh jee, heb ik niet echt op zitten letten. Zal er morgen nog eens naar kijken. Maand is nog niet over 😉 😊
Reputatie 7
Badge +21
Mij zelf😜
Reputatie 7
robbo schreef:

Mij zelf😜


Nou ja, dat dacht ik ook... Maar durfde het niet te zeggen 🤣 😂 😎
Reputatie 7
Badge +21
En ik heb de joker ingezet.....😁
Reputatie 7
Badge +11
De Klantpanel Testers, SuperUsers en 🤡 Joker robbo
Reputatie 7
Badge +21
Bij deze wil ik graag @Willem-A nomineren. Hij is met ons superusers bezig om een product te onderzoeken Willem Is hier bij van GROTE WAARDE! Dus Doen!!!!🙂
Reputatie 7
Badge +16
Nou, of ik lekker bezig ben. vanmiddag weer gevallen... Nu al 4 wonden met blauwe plekken... 😢 Maar even wat gas terug dus. Maar ik voel me nu vrij goed en dan wil ik weer alles tegelijk doen. Kan niet...

Maar bedankt voor de nominatie @robbo! ☺ Nu maar afwachten of ze erin trappen ... 😁 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Willem-AAls ze het niet doen ga ik overstappen naar een andere provider. 😝 😜 🤓 😁 naar bv vodafone.
Reputatie 7
Badge +11
Willem-A schreef:

Nou, of ik lekker bezig ben. vanmiddag weer gevallen... Nu al 4 wonden met blauwe plekken... 😢 Maar even wat gas terug dus. Maar ik voel me nu vrij goed en dan wil ik weer alles tegelijk doen. Kan niet...

Maar bedankt voor de nominatie @robbo! ☺ Nu maar afwachten of ze erin trappen ... 😁 😉



Beterschap en die troffee moet naar jou Willem ???
Reputatie 7
Badge +16
robbo schreef:

@Willem-AAls ze het niet doen ga ik overstappen naar een andere provider. 😝 😜 🤓 😁 naar bv vodafone.



KPN is ook heel goed. Was pas nog in Kassa! Je moet daar alleen geen gebruik maken van Wifi begreep ik, maar ach, als je er verder op vooruit gaat... 😉

Nou, die lekker bezig award zit er niet meer in... 🤔 😁 😜
Reputatie 3
Ik nomineer voor #lekkerbezig:
@Willem-A, @Honda en @Motorboot
Atty van Delden
Reputatie 5
Badge +7
Willem-A schreef:


robbo schreef:

@Willem-AAls ze het niet doen ga ik overstappen naar een andere provider. 😝 😜 🤓 😁 naar bv vodafone.

KPN is ook heel goed. Was pas nog in Kassa! Je moet daar alleen geen gebruik maken van Wifi begreep ik, maar ach, als je er verder op vooruit gaat... 😉


Nou, die lekker bezig award zit er niet meer in... 🤔 😁 😜


ik ben van KPN naar Ziggo gegaan in verband met de kwaliteit van de lijn
de enig pluspunt van KPN is dat de wifi van KPN Experiabox v10 beter is dan de Connetbox Arris .

alleen KPN doen zeer weinig aan verouderen wijkcentrales omdat die in de toekomst gaan verdwijnen dus eenmaal slecht verbinding word dat niet verholpen
( dat was mij reden om naar Ziggo te gaan )