Vodafone bagger

Reputatie 1
Badge +2
Okay hier mn eerste indrukken:
Het forum van hun, het bestaat maar er word niet gereageerd
Helpdesk bellen: Verwacht wachttijden vergelijkbaar met @home naar ziggo omzettingen(15min minimaal en eerder meer dan minder)
Werkende app's is net als een sprookje, niet bestaand.

Kan ik mijn verplichte overstap nog annuleren? Ik wil mijn contract voort zetten bij ziggomobiel, een contract annuleren zolang er betaald word is hopelijk niet mogelijk?

41 Reacties

Reputatie 4
Badge +7
Een leverancier kan altijd besluiten een dienst niet meer te leveren. U krijgt een voorstel om, tegen speciale voorwaarden, over te stappen naar Vodafone. U bent uiteraard niet verplicht om daar op in te gaan. Er zijn alternatieven genoeg. De keuze ligt bij u.
Reputatie 2
Badge +3
Normaal gesproken heb je een bedenktijd van 14 dagen bij een 'aankoop', dan kan je het zonder reden ongedaan maken.

Verder kan het misschien ook zo zijn dat de conclusies te snel worden getrokken??
Ik ken het Vodafone-forum niet en of daar ook afspraken zijn mbt reactietijden. Hangt misschien ook af van de vraag die je stelt en hoe je die stelt.
Bij een opmerking als "Werkende app's is net als een sprookje, niet bestaand.", denk ik niet dat iemand een antwoord kan geven die je op enige manier kan helpen.
Mijn apps werken gewoon via Vodafone.. Facebook, Gmail, NU.nl...ze werken gewoon.
Reputatie 4
Badge +10
Welke telefoon gebruik je met welke systeemsoftware?
Reputatie 1
Badge +2
Nexus 5x android 8 laatste updates.

Vodafone Wallet wil niet instaleren 'telefoon niet campactible' volgens de appstore.
MyVodafone installeerd wel, maar stopt gelijk met werken zodra je het op start.

Techsupport in de vodafone winkel was het antwoord: Nee we ondersteunen geen motorola telefoons, en ging vervolgens voordat ik hem er op kon wijzen dat dit toch echt een LG is en NFC toch aardig universeel is(en bank apps prima werken) al verder het magazijn in.
Reputatie 4
Badge +10
Wil graag even reageren op het NIET antwoord krijgen op de Forum van Vodafone. Ben daar ook op actief en heb tot nu toe altijd netjes antwoord gekregen. Misschien wat later dan men zou verwachten, het kan dus sneller, maar antwoord kreeg ik wel.

Heb zelf de stoute schoenen maar even aangetrokken en gevraagd op de forum van Vodafone of ze je daar mee kunnen helpen. Kan toch niet zo zijn dat je er helemaal geen antwoord op krijgt. Daarnaast is het antwoord van de medewerker, in de winkel, ook niet echt handig geweest. Een beetje service zou je wel verwachten, zeker in de winkel. Heb zelf nog even rond gekeken op de website van Vodafone en een lijst gevonden met smartphones die dit ondersteunen. Misschien heb je hier al iets aan.
Reputatie 4
Badge +10
@Dirk-JanK
Ik heb nog even een reactie vanuit Vodafone, na 1 dag, toch netjes 🙂

Dit is het antwoord:
Het ligt inderdaad niet aan het toestel. De Wallet moet gewoon beschikbaar zijn voor de LG. Fijn dat je de lijst met telefoons icm Wallet al hebt gedeeld! Wanneer de klant de genoemde foutmelding krijgt, hebben we een work-around om deze te omzeilen.

In de openingspost van dit topic: https://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/De-vernieuwde-Vodafone-Wallet/td-p/193963 - zie je hoe dit werkt. Ik hoor graag of het hiermee gelukt is!
Reputatie 1
Badge +2
@EnergieBoy Had je ook in het gelinkte topic gekeken? De laatste post voor serkan aan was van mij. De workaround heb ik al geprobeerd. Op de lijst die je gister poste staat de nexus 5x niet er tussen, vergelijkbare toestelen qua specs staan er wel weer tussen.
Reputatie 4
Badge +10
Had ik niet gelezen, maar zoals je zelf aangeeft heb je er ook een reactie geplaatst.
Ik heb nu Vodafone een melding gemaakt met de vraag of ze je even willen berichten over dit probleem. Hopen dat ze het nu sneller oppakken en je verder kunnen helpen.
Reputatie 1
Badge +2
Schijnbaar zit het me niet mee,vodafone vind dat ze een machtiging hebben gekregen op de rekening van iemand anders. Als ik netjes mijn rekening handmatig wil voldoen is dit volgens een rotterdams sprekend persoon alleen mogelijk als ik 2,95 of 4,95 euro meer ga betalen voor een acceptgiro. Toen ik vervolgens aangaf hiervan niet op de hoogte gebracht te zijn en dit altijd netjes mogelijk was bij ziggo mobiel moest ik maar een klachten formulier in gaan vullen en werd de verbinding verbroken.
Reputatie 4
Badge +10
Jeetje zeg, dat gaat niet helemaal lekker. Het vervelende is dat Ziggo deze niet meer in handen heeft. Vodafone heeft nu je abonnement in handen en die moeten je ook verder helpen.

Je zou de klantenservice van Vodafone kunnen bellen. Ik zal dit bericht ook melden bij de Ziggo moderator maar die zien dit pas na het weekend en hopen dat die iets kunnen doen. Heb even geduld, als nog kan, anders toch Vodafone klantenservice bellen.
Reputatie 2
Badge +4
Hoe is het allemaal mogelijk van wat Dirk-Jank allemaal aangeeft en dit moet meemaken. Ik ben al weet niet hoelang bij Vodafone en heb nog nooit zulke ervaring mee gemaakt. Ben dit jaar ongeveer 4maanden bij Ziggo geweest en alweer een half jaar terug bij Vodafone wat ik als meer dan goed ervaar zonder problemen en heb zelfs een goed bod gekregen en dus aanvaard van ze. Verbindingen overal waar ik kom en of ben altijd goed zo ook hun service, wat wil ik nog meer. Ben van een Nokia naar Samsung toestel gegaan ook omdat Nokia toestel kapot gegaan was helaas. Dus alles is naar wens en werkt bij mij gewoon goed.
Reputatie 4
Badge +10
@Erik-Rik Dat kan natuurlijk altijd. Niet iedereen heeft een probleem en het ligt denk ik ook niet aan Vodafone maar aan de combinatie van Toestel en Techniek. Misschien is er bij het begin iets mis gegaan en dan heb je al snel de wet van Murphy te pakken.

Maakt niets uit, het zal gewoon opgelost worden, daar ben ik zeker van overtuigd.

@Dirk-JanK Heb je inmiddels contact gehad met Vodafone over je betaling? Wel even doen hoor, want ze hebben niet het juiste rekeningnummer en dat moet wel op orde zijn. Weet dat je al hebt gebeld en niet juist bent geholpen, maar het is wel nodig om het toch in orde te laten maken.
Reputatie 1
Badge +2
@EnergieBoy Ik heb contact met ze er over gehad, maar moest maar een formulier met klachten in gaan vullen. Ik ga nu gewoon netjes mn rekening betalen op klant/factuurnummer en dan kijken we wel of vodafone 4,95 er overheen durft te gaan rekenen.
Reputatie 4
Badge +10
Ik ga zo ie zo een melding je maken bij een Ziggo moderator met de hoop dat die voor je mee kan kijken. Maandag, of iets later, zal die er dan naar kijken. Alvast een goed weekend.
Reputatie 4
Hallo Drik-JanK,

Wat een toestand... 😞 niet bepaald een voorbeeld service, mijn excuses.
Ik ben eerlijk gezegd bang dat ze dat sowieso wel durven. Heb je wellicht via een privé bericht je klantnummer van ons en die van Vodafone?
Dan ga ik er voor je achteraan!

In het kort begrijp ik: Er is een fout van ons met je incasso (die goed bij Ziggo bekend was) waardoor wij nu extra kosten rekenen.

Je kan me een privé bericht sturen door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.

Gr,
Reputatie 4
Badge +10
Gekke vraag hoor, maar is dit eigenlijk al goed gekomen?
Reputatie 4
Ik heb geen reactie meer ontvangen van Dirk-JanK. Dus helaas weet ik ook nog niks.

Gr,
Reputatie 4
Badge +10
Misschien moeten we @Dirk-JanK dan maar even extra aandacht geven 😉 😊
Is het al verholpen? Zou je misschien info willen geven aan Ronald 🙂
Reputatie 1
Badge +2
Een update van mijn kant:
De eerste 2 facturen met de hand voldaan zoals ik altijd al deed, tot op heden geen aanmaningen.
De Vodafone apps werken alleen op branded vodafonetelefoon en niet op normale telefoons. Erg nuttig is een app als vodafone wallet dus niet.
Vodafone heeft tot op heden nog geen excuses gemaakt voor een frauduleuze machtiging, hier zit ik nu ook niet meer op te wachten en hoop dat ik geen support meer nodig ga zijn.
Reputatie 1
Badge +2
Schijnbaar dat ik toch de specificatie moeten openen:

Kosten niet verstrekken automatische incasso 1 € 4,57.

Ik zal ronald wel een berichtje sturen 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Ik zou zeker even een berichtje sturen naar @Ronald Ziggo. Berichten kan je hem nu al en maandag zal hij zijn berichten lezen, of dinsdag. Ligt eraan hoe druk die het heeft.
Reputatie 1
Badge +2
ik heb idd @Ronald Ziggo al gelijk een berichtje gedaan, ondertussen dinsdag dus zal wel druk zijn 🙂
Reputatie 4
Druk inderdaad 😛 maar ik kom deze week nog bij je!

Gr,
Reputatie 1
Badge +2
De koffie staat klaar, een stropdas is niet aan te raden. Die gebruiken we als strop als het niet opgelost word 😛
Reputatie 4
Nou ik laat de stropdas zeker thuis.... Ik heb het nagezocht.
Het probleem is dat er geen speciale regeling bestaat bij Vodafone, waardoor je altijd de incasso kosten kwijt bent.

Terug naar Ziggo Mobiel is ook geen uitkomst, want die gaat eruit. Voor jou is dit dus aardig teleurstellend.

Gr,

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics