Vraag

Nummerbehoud?

Ik stap van Simyo naar Ziggo, hoelang duurt nummer behoud tegenwoordig?

7 Reacties

Reputatie 4
Badge
Een nummerportering kan, mits goed klaar gezet (voor op afroep activatie), in minuten voltooid zijn. Het "zou" dus ook geen beperkende factor in een orderproces mogen zijn als alles goed gaat.

Mijn portering van Simyo naar Ziggo ging goed, die van Ziggo terug naar KPN ook. :)
Ja oke ik reken ook op een snelle portering maar welke tijd staat er voor normaal gesproken?
Reputatie 4
Badge +2
Zo ver ik weet is dit ook erg afhankelijk wanneer de huidige provider je tel nummeer vrijgeeft aan je nieuwe provider. Wat level4 al aangaf dat kan snel gebeuren, maar het kan ook enige tijd duren. Dus dat is moeilijk te zeggen.
Reputatie 2
Badge
Welkom bij de mobiele club, janslagter! Het is natuurlijk wel zo praktisch om te weten wanneer je nummer overgaat naar de nieuwe simkaart. Heb je hier inmiddels al een update van gehad? Zo niet, laat het dan even weten. Ik kijk het dan voor je na.

Groet,
Sander
Mijn nummer portering loopt helemaal mis, ik heb van Simyo spoed gekregen maar Ziggo wil dat maar niet oppakken al vele beloftes gehad en niks wordt waar gemaakt en Simyo heeft ook nog niks gehoord.
Ik zou maandag mijn abonnement nodig hebben met mijn eigen nummer en dat is niet gelukt.
Reputatie 2
Badge
Dan kun je onze hulp wel gebruiken, janslagter! Ik zorg ervoor dat we privé contact met je opnemen. Tot snel!
Reputatie 3
Badge
Als je nummerbehoud aanvraagt wordt het binnen 3 werkdagen goed- of afgekeurd door de provider van het mee te nemen nummer. Als je oude nummer een PrePaid is kan het nummer, na goedkeuring, op z'n vroegst 5 werkdagen later overgezet worden.

Had dus zeker al gedaan moeten zijn. Maar gelukkig heeft Sander aangegeven dat ze je snel gaan helpen. Succes en veel plezier!

Wat vind jij?

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)