Beantwoord

internetdata limiet bereikt buitenland

beste mensen
ik heb een family abb ziggo mobiel met 9g data
op 7 april ga ik de grens over n belgie en krijg direct n sms bericht v ziggo met de mededeling u hebt 80 % van u data limiet bereikt.........
in verbruik app staat dat ik nog maar 109 mb vd 9000 heb verbruikt........, vanwaar/hoezo 80% van mijn limiet verbruikt.....?
ik heb ingesteld dat ik 50euro buiten mijn bundel mag verbruiken maar dit was wel erg snel......., in mijn beleving onmogelijk, ik heb wel Flitzmeister gebruikt maar deze zal niet in enkele minuten 50euro aan dat hebben verbruikt
kan iemand mij uitleggen hoe dit in elkaar steekt ?

mvg Jacques
icon

Best beantwoord door Serkan Ziggo 18 april 2017, 13:23

Hi JJJvdBoom,

Ik kan natuurlijk niet zien wat je aan data hebt verbruikt, maar ik zie dat er wel veel data is verbruikt. Ik stuur je even een privébericht met een toelichting omdat het privacy gevoelige informatie kan zijn.

Bekijk origineel

3 Reacties

JJJvdBoom schreef:

beste mensen
ik heb een family abb ziggo mobiel met 9g data
op 7 april ga ik de grens over n belgie en krijg direct n sms bericht v ziggo met de mededeling u hebt 80 % van u data limiet bereikt.........
in verbruik app staat dat ik nog maar 109 mb vd 9000 heb verbruikt........, vanwaar/hoezo 80% van mijn limiet verbruikt.....?
ik heb ingesteld dat ik 50euro buiten mijn bundel mag verbruiken maar dit was wel erg snel......., in mijn beleving onmogelijk, ik heb wel Flitzmeister gebruikt maar deze zal niet in enkele minuten 50euro aan dat hebben verbruikt
kan iemand mij uitleggen hoe dit in elkaar steekt ?

mvg Jacques

Die valt onder de rubriek MOBIEL
Reputatie 4
Badge +1
Klinkt inderdaad niet logisch, in Zone-1 (belgie) kan internet uit de bundel worden gebruikt, plus 0,061ct per MB.

Dinsdag zijn er weer moderators, die kunnen er wellicht meer over vertellen.
Reputatie 4
Hi JJJvdBoom,

Ik kan natuurlijk niet zien wat je aan data hebt verbruikt, maar ik zie dat er wel veel data is verbruikt. Ik stuur je even een privébericht met een toelichting omdat het privacy gevoelige informatie kan zijn.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics