Generaal Eisenm

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone loskoppelen van Ziggo account

Ik wil mijn Vodafone account loskoppelen van mijn Ziggo account, omdat ik het aan het account wil koppelen van het adres waar ik nu ga wonen. Hoe doe ik dit? Ik heb mijn Vodafone account al omgezet naar het nieuwe adres, maar ik kan het niet koppelen zolang die nog staat gekoppeld aan mijn oude account (van waaruit ik deze vraag stel).

Dit oude account heb ik niet meer nodig, dus voor mij is het geen probleem als het verwijderen ervan de oplossing biedt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Generaal Eisenmauwer neem contact op met de klantenservice, zij kunnen (naar ik weet) als enige oplossing het Mijn Ziggo-account verwijderen. Op die manier zijn de My Vodafone- en Mijn Ziggo-accounts ontkoppeld (en kan je later weer een nieuw Mijn Ziggo-account aanmaken indien nodig).

Overigens is het koppelen van accounts niet nodig om de Gratis Extra's te ontvangen; een (deelnemend) Vodafone- en Ziggo-abonnement op hetzelfde adres is al genoeg :thumbsup_tone1:

Bekijk in context

4 Reacties 4
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Generaal Eisenmauwer neem contact op met de klantenservice, zij kunnen (naar ik weet) als enige oplossing het Mijn Ziggo-account verwijderen. Op die manier zijn de My Vodafone- en Mijn Ziggo-accounts ontkoppeld (en kan je later weer een nieuw Mijn Ziggo-account aanmaken indien nodig).

Overigens is het koppelen van accounts niet nodig om de Gratis Extra's te ontvangen; een (deelnemend) Vodafone- en Ziggo-abonnement op hetzelfde adres is al genoeg :thumbsup_tone1:
Henk1315

Level 3
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als je het Ziggo account verwijdert om van de Vodafone koppeling af te komen, kun je dan weer een account aanmaken met hetzelfde e-mailadres???
Gr. Henk
SvenB

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Henk1315 Toevallig kom ik uw vraag tegen. Ik heb per ongeluk mijn oude Ziggo account gekoppeld aan mijn Vodafone account. Ziggo gaat mijn oude Ziggo account verwijderen, hierdoor moet automatisch een ontkoppeling ontstaan. Je zou dan gewoon je huidige e-mailadres moeten kunnen gebruiken voor je nieuwe Ziggo account, je oude Ziggo account bestaat immer niet meer.
Henk1315

Level 3
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volgens Ziggo moet je een ander email adres gebruiken. Helaas

Uitgelicht topic