Vanaf nu nog maar één inlog nodig



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

153 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Vraag: hoe is dit op te lossen via IE 11 ?

Ik heb het vermoeden dat het aan de kant van Ziggo zit. Standaard instellingen voor zover ik weet, wel, eerst de optie çookies instellen" kiezen, waarbij ik dan de meest minimale keuze maak. Moet kunnen ?

https://www.vodafone.nl/sso/static/error.html

Gebeurt na inloggen via 'mijn produkten'. Vvermoedelijk stel ik meestal eerst de cookies via de opties van Ziggo in.
Reputatie 2
Badge +2
@Sander Ziggo ,

OK, ik kan het niet meer bewerken ...

Niet helemaal de standaard instellingen. De 'eigen cookies' worden toegestaan, de 'cookies van derden' niet. Eigenlijk ken ik IE 9 beter. Ook de termen ('direct cookies, indirect cookies')

Elders werkt het wel.
Reputatie 3
Badge +2
Wanneer gaan julllie er nu er eens voor zorgen dat dit helemaal niet meer nodig is. Er zijn een heleboel beloftes gemaakt dat jullie dit op gaan lossen, maar er is nu in 98 dagen tijd niets aan veranderd.

98 dagen.

En er is niets veranderd.