Hallo, wij willen graag wat sneller internet. We zijn van plan om over te schakelen op 400Mbps maar proberen voor de zekerheid toch eerst 200Mbps uit. Toen ik gister mijn pakket wou wijzigen lukte dit niet. Ik kreeg een error zodra ik naar stap 2 ging. Het enige wat ik had veranderd was de internetsnelheid. Kan het een probleem zijn dat wij van een oud pakket dat niet meer beschikbaar is overstappen op een ander pakket?
Op het moment hebben we een 50Mbit verbinding maar dit wordt langzamerhand te traag voor ons. Ook krijg ik zodra ik iets anders selecteer deze melding:
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik naar stap 2 ga:
Ik kan helaas niet voor een tijdje niet telefonisch contact opnemen dus ik hoopte eigenlijk dat ik hier op de forums een oplossing kon vinden. Het idee dat je je pakket gewoon op het internet kan aanpassen is leuk, maar het werkt niet. Dit allemaal is best frustrerend. Ik kon geen live chat optie vinden en zelfs niet een mail om naar toe te mailen, wat ik ook onhandig vind.