R. Rauwerda

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Pakket wijzigen lukt niet.

Hallo, wij willen graag wat sneller internet. We zijn van plan om over te schakelen op 400Mbps maar proberen voor de zekerheid toch eerst 200Mbps uit. Toen ik gister mijn pakket wou wijzigen lukte dit niet. Ik kreeg een error zodra ik naar stap 2 ging. Het enige wat ik had veranderd was de internetsnelheid. Kan het een probleem zijn dat wij van een oud pakket dat niet meer beschikbaar is overstappen op een ander pakket?
Op het moment hebben we een 50Mbit verbinding maar dit wordt langzamerhand te traag voor ons. Ook krijg ik zodra ik iets anders selecteer deze melding:


Dit is de foutmelding die ik krijg als ik naar stap 2 ga:


Ik kan helaas niet voor een tijdje niet telefonisch contact opnemen dus ik hoopte eigenlijk dat ik hier op de forums een oplossing kon vinden. Het idee dat je je pakket gewoon op het internet kan aanpassen is leuk, maar het werkt niet. Dit allemaal is best frustrerend. Ik kon geen live chat optie vinden en zelfs niet een mail om naar toe te mailen, wat ik ook onhandig vind.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Hoi R. Rauwerda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Omdat dit een klanten helpt klanten community is kan ik hier verder niet zoveel mee doen. Je moet echt even via de telefoon contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en dat kan door ze te bellen of op de website een chat gesprek met ze aan te gaan.

Via deze weg kan je je abonnement prima verhogen en in de avond uren zijn ze ook gewoon online om je te helpen. Voor de live chat button moet je wel blokkers (mocht je reclame blokkers hebben) uit zetten! Anders zie je de button niet.

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1872Likes
Hoi R. Rauwerda
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Omdat dit een klanten helpt klanten community is kan ik hier verder niet zoveel mee doen. Je moet echt even via de telefoon contact opnemen met de klantenservice van Ziggo en dat kan door ze te bellen of op de website een chat gesprek met ze aan te gaan.

Via deze weg kan je je abonnement prima verhogen en in de avond uren zijn ze ook gewoon online om je te helpen. Voor de live chat button moet je wel blokkers (mocht je reclame blokkers hebben) uit zetten! Anders zie je de button niet.
R. Rauwerda
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
EnergieBoy

Thanks! Ik had inderdaad een ad-blocker aan. Bedankt voor je antwoord, het niet kunnen vinden van de chatfunctie was mijn grootste probleem. 🙂
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, R. Rauwerda. Fijn dat het nu gelukt is met de chat, dan komt het helemaal goed met je pakket! #LekkerBezig, EnergieBoy. Daar geef je een goede tip wat betreft die blokkers! Fijn dat het nu gelukt is met de chat,

Uitgelicht topic