Beantwoord

Niet kunnen inloggen op Ziggo GO

  • 6 februari 2019
  • 2 Reacties
  • 268x Bekeken

Hoi,

Sinds een week kan ik me niet meer inloggen op Ziggo Go. Wel kan ik me inloggen op Mijn Ziggo. Het rare is dat ik overal hetzelfde invul, maar bij de Ziggo Go zegt die dat de gebruikersnaam/wachtwoord verkeerd is, terwijl ik zeker weet dat ik het goede wachtwoord invul.
Kan mij iemand helpen waardoor ik toch tv kan kijken op mijn ipad/laptop/mobiel?

Alvast bedankt
icon

Best beantwoord door EnergieBoy 7 februari 2019, 08:07

Hoi @Lucassen96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat je eens zou kunnen doen is om je wachtwoord van je Mijn Ziggo aan te passen en daarna nog eens proberen of je dan kan inloggen. Heel af en toe kan dat het probleem verhelpen.

Wil dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo, die kunnen helpen met een reset van je gegevens.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Lucassen96
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Wat je eens zou kunnen doen is om je wachtwoord van je Mijn Ziggo aan te passen en daarna nog eens proberen of je dan kan inloggen. Heel af en toe kan dat het probleem verhelpen.

Wil dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Ziggo, die kunnen helpen met een reset van je gegevens.
Reputatie 7
Goedemiddag @Lucassen96. Je wilt natuurlijk gewoon van onze diensten gebruik kunnen maken, dus op deze ongein zit je niet te wachten. Wat Energieboy zegt snijdt zeker hout, zijn suggestie helpt heel vaak bij dit probleem. Heb je al een poging gewaagd om je wachtwoord aan te passen?