Rusotini

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo wachtwoord

Welk wachtwoord ik ook nieuw invul ik kom niet meer in Mijn Ziggo.
Als ik mijn inloggegevens op vraag klopt inlog naam en wachtwoord wel maar werkt niet??
Grt.
Ruud
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arie_O

Level 1
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
@ WvdGallen,

In F.F. ga naar rechts boven en klik op de drie streepjes
Ga naar opties, privacy en beveiliging.
Cookies van derde wijzigen in bezochte.
Zo werkte het bij mij.

gr. Arie

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Er zijn wat problemen met cookies geweest met inloggen e.d..

Mogelijke oplossing: een andere browser proberen of de cookies verwijderen uit je huidige browser.
WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Ik kan niet meer inloggen op mijn ziggo, heb mijn ww al veranderd maar krijg steeds de melding ai er ging iets fout. Inlognaam is goed en ww dus ook maar het lukt niet. Hulp graag.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Hier ook met win10 explorer en Firefox. Edge gaat wel goed.
WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Ik stap niet over naar een andere browser, firefox werkt overal prima en alleen voor ziggo inloggen neem ik geen andere browser, ik zou zeggen van ziggo maak het weer in orde dat je kan inloggen met alle browsers, tenminste als het daar aan ligt. Gister net een pc schoonmaak gedaan dus aan cookies ligt ut niet.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Was alleen maar een opmerking hoor. Zo werkt 't in ieder geval. Er is iets van een storing, het zal binnenkort wel weer werken.
WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Sorry Steefb was niet kwaad bedoelt naar iemand hoor. Die storing duurt dan wel lang, want kon vorige week ook al niet inloggen maar had dat daarna nog niet weer geprobeerd. Dan moeten we maar afwachten wanneer het weer gaat werken. Mag ziggo dat ook wel even vermelden op de website dan weten de mensen ervan.
Arie_O

Level 1
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb cookies van derde op disable gezet in F.F
Heb vandaag diverse malen ingelogd bij mijn ziggo, en althans vandaag werkte het.
Nu maar afwachten of het blijf werken.
De help desk gaf mij de na ander advies, wat niet werkte.
Het heeft zeker 3 weken geduurd.


@:nerd:
gr.Arie
WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hoi Arie. Bij staan cookies van derden helemaal niet aangevinkt maar toch werkt het nog steeds niet. Kan gewoon niet inloggen.
Arie_O

Level 1
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
@ WvdGallen,

In F.F. ga naar rechts boven en klik op de drie streepjes
Ga naar opties, privacy en beveiliging.
Cookies van derde wijzigen in bezochte.
Zo werkte het bij mij.

gr. Arie
WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Arie_O wrote:
@ WvdGallen,

In F.F. ga naar rechts boven en klik op de drie streepjes
Ga naar opties, privacy en beveiliging.
Cookies van derde wijzigen in bezochte.
Zo werkte het bij mij.

gr. Arie

Zal het eens proberen
WvdGalien

Level 6
  • 108Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Arie....thx het werkt idd op die manier...cookies op bezochte gezet en kon direkt inloggen, nogmaals thx.
klsnijder

Level 6
  • 81Posts
  • 0Oplossingen
  • 43Likes
Goeie tip, dat hielp hier ook inderdaad. Kan in elk geval weer inloggen op mijn ziggo
Arie_O

Level 1
  • 139Posts
  • 2Oplossingen
  • 5Likes
Dit duid vlgs. mij op een software fout bij ziggo.

:grinning: Veel inlog plezier :grinning:
TinieVriens

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb ook een probleem met inloggen op Mijn Ziggo.
Ik moet eerst My Vodafone op starten en dan kan ik pas inloggen met Mijn Ziggo. Anders krijg ik elke keer de melding Oeps er is iets fout gegaan, Probeer het later nog een keer.
En elke keer Edge opstarten wil ik ook niet. Ik gebruik chrome en wil niet anders.
RuiterLeo

Level 3
  • 118Posts
  • 4Oplossingen
  • 14Likes
Beste forumleden, ik ben een groot Ziggofan, d.w.z.vroeger UPCfan en al die tijd kabelfan. Dus zou liever altijd positief over ze spreken. Maar de situatie is belabberd. Kijk eens op de community, c.q. het forum van Ziggo, bij topic inloggen bij Ziggo, één grote rij klagers. Inloggen is een groot probleem, via diverse trucs, ook hier genoemd lukt het wel. Ik ging altijd via facebook, ging ook goed. Van Ziggo alleen het antwoord we zijn er aan bezig, al weken dus. De klantenservice weet het waarschijnlijk ook niet meer, verzinnen volgens mij ter plekke antwoorden. Ik heb begrip voor die mensen, je zal maar bij Ziggo moeten werken. Ik kan inmiddels weer redelijk dan wel stroef inloggen. Iedere keer wordt ook gevraagd klik hier voor een nieuw wachtwoord. Van Ziggo heb ik een boek vol. Maar heb een keer alles schoongemaakt, ook de PC via CCleaner of ander schoonmaak programma's en vervolgen bij Ziggo alles veranderd, nieuwe inlognaam, nieuw emailadres en dat dus 2x , want bij Ziggo moet je voor verschillende onderwerpen apart inloggen. Nu alles gebeurd is, gaat het wel weer. Maar deze hele situatie is Ziggo onwaardig.

Uitgelicht topic