Beste forumleden, ik ben een groot Ziggofan, d.w.z.vroeger UPCfan en al die tijd kabelfan. Dus zou liever altijd positief over ze spreken. Maar de situatie is belabberd. Kijk eens op de community, c.q. het forum van Ziggo, bij topic inloggen bij Ziggo, één grote rij klagers. Inloggen is een groot probleem, via diverse trucs, ook hier genoemd lukt het wel. Ik ging altijd via facebook, ging ook goed. Van Ziggo alleen het antwoord we zijn er aan bezig, al weken dus. De klantenservice weet het waarschijnlijk ook niet meer, verzinnen volgens mij ter plekke antwoorden. Ik heb begrip voor die mensen, je zal maar bij Ziggo moeten werken. Ik kan inmiddels weer redelijk dan wel stroef inloggen. Iedere keer wordt ook gevraagd klik hier voor een nieuw wachtwoord. Van Ziggo heb ik een boek vol. Maar heb een keer alles schoongemaakt, ook de PC via CCleaner of ander schoonmaak programma's en vervolgen bij Ziggo alles veranderd, nieuwe inlognaam, nieuw emailadres en dat dus 2x , want bij Ziggo moet je voor verschillende onderwerpen apart inloggen. Nu alles gebeurd is, gaat het wel weer. Maar deze hele situatie is Ziggo onwaardig.