Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Mijn Ziggo login geeft in Edge Bad Request foutmelding - In Chrome en Internet Explorer niet.

Mijn Ziggo login geeft in Edge Bad Request foutmelding - In Chrome en Internet Explorer niet.

Komt dit alleen bij mij voor of ook bij anderen?

Willen een paar mensen dit eens testen?
8 Reacties 8
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik had dit juist met Chrome (mijn standaard browser), gisteren. Het verwijderen van de cookies lost het probleem op als het goed is 🙂 Jouw standaard browser is Edge toch?

Ik had dit ook regelmatig toen de login op de community nog via Mijn Ziggo verliep. Geen idee wat er mis gaat, maar blijkbaar is regelmatig de cookies verwijderen nodig :worried:
Bert
Topicstarter
Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Evert96
Dank voor je melding, dat heb ik ook al eens eerder moeten doen.
Dat moet je dus blijven doen, zeer onhandig.
Ik las ook wat meldingen op het forum, het wordt een irritant dingentje.
Misschien kan een Ziggo moderator dit weer eens kenbaar maken bij de achterliggende afdeling.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Mij lukt het nooit in Chrome op de Community in te loggen via Mijn Ziggo
op de 'gewone' manier (klikkenderwijs). Cookies verwijderen heb ik geen zin in.
Foutmelding: Illegal Query (of iets dergelijks).

Nu heb ik een Url/link bewaard naar Mijn Ziggo Login met daarin versleuteld mijn login-gegevens.
Als ik die gebruik (username/password zijn dan al ingevuld op de Page die komt) dan lukt het altijd.

Vreemd, maar mee te leven. Het probleem oplossen is beter.

Gr Han
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
hanh, hmm, inderdaad vreemd! De laatste tijd log ik in met m'n username en een wachtwoord wat daarbij hoort, zodat m'n Mijn Ziggo en Community account andere logins hebben. Sinds die tijd kan ik altijd zonder problemen inloggen op de community, maar gaat het soms dus nog wel mis als ik naar m'n Mijn Ziggo wil.
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Hoi,

Geprobeerd met Chrome, Firefox en Edge. Nergens problemen met inloggen. Ik log wel in met Mijn Ziggo account.

Moet er wel bij zeggen dat het soms niet lukt, maar in 99,9% van de gevallen gaat het goed.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Beeblebrox
Bert bedoelt, geloof ik, een probleem met Inloggen op Mijn Ziggo zonder daarmee te willen inloggen op de Community.

Ik ga zeuren over iets anders: na een Klik Mijn Ziggo Login gebruiken om in te loggen op de Community.
Mij lukt dat niet, jou kennelijk weer wel.
Lekker vaag probleem zo.
Wat nu?
Gr Han
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
hanh wrote:
Beeblebrox
Bert bedoelt, geloof ik, een probleem met Inloggen op Mijn Ziggo zonder daarmee te willen inloggen op de Community.

Ik ga zeuren over iets anders: na een Klik Mijn Ziggo Login gebruiken om in te loggen op de Community.
Mij lukt dat niet, jou kennelijk weer wel.
Lekker vaag probleem zo.
Wat nu?

Gr Han


My bad, vergeten te melden. Ik heb beide geprobeerd, Community en MijnZiggo.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ik log nooit in op het forum via MijnZiggo, altijd via de rubriek klantenservice en dan Ziggo Community.
Via Edge, via de nieuwste W10-versie geen problemen met inloggen.

Uitgelicht topic