Beantwoord

Koppelen tweede Vodafone account - hoe?

Ik heb mijn Ziggo en Vodafone accounts gekoppeld en wil een tweede vodafone data account koppelen. Hoe doe ik dat?
icon

Best beantwoord door EnergieBoy 17 januari 2019, 19:25

Mogelijk omdat de tweede contract een ' datacontract' is voor mijn iPad. Ik ontvang geen code op de iPad om het contract toe te kunnen voegen.

Waarschijnlijk is dit het geval.
Neem anders contact op met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat die je daar meer over kunnen vertellen.

Je kan ze ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.

Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Hoi @aflach
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Eigenlijk is dit meer een vraag voor de Vodafone Community. Maar gezien ik daar ook wat meer van weet kan ik je wel proberen te helpen. Volgens mij moet je dan het volgende doen:

Inloggen op je My Vodafone, druk op Profiel (in het menu), kies dan voor My Vodafone account en klik op Account instellen, daar zie je Account uitbreiden en daarna krijg je een scherm om een Vodafone toe te voegen aan je account.

Uit ervaring weet ik dat het soms wel werkt en soms ook weer niet. Vodafone en Ziggo zijn het volgens mij nog niet helemaal eens over hoe het moet werken of zo. Net zoals het samenvoegen van je Vodafone en Ziggo account. Als ik heel eerlijk moet zijn dan zou ik het zelf NOG NIET gedaan hebben. Zelf Ziggo heeft toegegeven dat het allemaal nog niet in juiste fase zit en dat het soms wel eens verkeerd kan lopen. Maar je hebt het al gedaan dus nu kan je niet meer terug en hopen dat het goed blijft 🙂

Mocht je meer vragen hebben over Vodafone, kijk dan op de Community van Vodafone.
Beste EnergieBoy,
Dank je wel voor je reactie. Ik heb de optie voor het uitbreiden van het account gevonden, maar krijg het niet voor elkaar. Mogelijk omdat de tweede contract een ' datacontract' is voor mijn iPad. Ik ontvang geen code op de iPad om het contract toe te kunnen voegen.
Reputatie 7

Mogelijk omdat de tweede contract een ' datacontract' is voor mijn iPad. Ik ontvang geen code op de iPad om het contract toe te kunnen voegen.

Waarschijnlijk is dit het geval.
Neem anders contact op met de klantenservice van Vodafone. Misschien dat die je daar meer over kunnen vertellen.

Je kan ze ook een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter.
Reputatie 5
Badge +11
Uit nieuwsgierigheid: waarom zou je deze willen koppelen? Voor de rest sluit ik me aan bij Energieboy 🙂

Reageer