Mark - Den Haag

Level 1
  • 190Posts
  • 5Oplossingen
  • 87Likes

Kan niet meer inloggen met "Mijn Ziggo" account

Het was al een tijd omslachtig door aan te melden via

  • Inloggen
  • Mijn Ziggo account
  • vervolgens moest je terug naar de community,
  • weer inloggen klikken,
  • weer mijn ziggo account klikken
en dan zat je erin.

Alleen resulteerd dat nu in een foutmelding.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Mark - Den Haag Misschien gaat het via een andere browser wel goed, er zijn wat problemen geweest met cookies.
Misschien deze een keer verwijderen als het met een andere browser nu wel lukt.

Bekijk in context

9 Reacties 9
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Er zijn Ziggo-wijd problemen met Mijn Ziggo, wellicht is dit er eentje van?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Mark - Den Haag Misschien gaat het via een andere browser wel goed, er zijn wat problemen geweest met cookies.
Misschien deze een keer verwijderen als het met een andere browser nu wel lukt.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hi Mark - Den Haag, is het gelukt met de tips van Be rt? 🙂
Mark - Den Haag
Topicstarter
Level 1
  • 190Posts
  • 5Oplossingen
  • 87Likes
Het werkt nu weer. Alleen wel omslachtig dat je met Chrome niet direct door inlogd maar weer op inloggen moet klikken, Mijn Ziggo en dan pas erin zit.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Mark - Den Haag wrote:
Het werkt nu weer. Alleen wel omslachtig dat je met Chrome niet direct door inlogd maar weer op inloggen moet klikken, Mijn Ziggo en dan pas erin zit.
Dat is ook zeker omslachtig! Het staat op de kaart om dit makkelijker te maken. Dank voor je melding en super dat alles nu weer goed werkt!
Eniot

Level 1
  • 18Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Hallo, ik heb ook steeds het zelfde problemen met het inloggen op ¨mijn ziggo¨
Na het intypen van mijn wachtwoord, krijg ik de mededeling dat ik 15 minuten moet wachten. Dat is na 3 uur opnieuw inloggen nog steeds zo... Dus heb ik alle cookies verwijderd. browser (firefox) opnieuw opgestart. Maar moet nog steeds opnieuw 15 minuten wachten...
Ik kan dit probleem omzeilen door steeds gebruik te maken van de link ¨wachtwoord vergeten¨ Met de link die ik dan via e-mail krijg toegestuurd, lukt inloggen in ¨mijn ziggo¨ dan wel meteen.

Is er een oplossing, dat normaal inloggen wel lukt?
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Verander je wachtwoord eens. Mogelijk dat dat het probleem oplost.
Blauwvinger

Level 9
  • 370Posts
  • 17Oplossingen
  • 129Likes
In https://community.ziggo.nl/mijn-ziggo-152/cookies-derde-partij-geblokkeerd-34910 wordt het probleem ook beschreven.
Vooral de laatste regel van Anne H Ziggo zijn reactie: "Ik verwacht geen aanvullingen of updates hierover op korte termijn te hebben." is veel zeggend.
Eniot

Level 1
  • 18Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes
Wachtwoord heb ik veranderd, maar dat heeft geen effect gehad. Nu hoop ik hier niet heel vaak te zijn, nog wat problemen met tv storingen oplossen en dan ben ik hier weer weg.
Dank voor jullie suggesties.

Uitgelicht topic