TreesFB

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen op Mijn Ziggo (Chrome)

Ik heb al enige tijd problemen met inloggen op mijn Ziggo via de browser Chrome.

Ik kom dan op deze pagina https://www.vodafone.nl/sso/static/error.html

Als ik op die pagina naar Mijn Ziggo wil, moet ik weer mijn gebruikersnaam en wachtwoord invullen en dan krijg ik weer bovenstaande URL.

Van alles geprobeerd. Geschiedenis gewist, wachtwoord veranderd.

Ik heb week geleden gechat met de klantenservice, is bekend probleem: heeft waarschijnlijk te maken met de koppeling met Vodafone. Ik heb geen producten van Vodafone, wel een keer op de Vodafone-site geweest. Advies van de klantenservice: blijven proberen (sic).

Via Microsoft Edge lukt het wel. Mijn laptop is dus het enige apparaat waarop dat kan.
Weet iemand een oplossing? Geen ingewikkelde taal/handelingen s.v.p.
24 Reacties 24
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Om dat het in de ene wel werkt en in de andere niet de volgende mogelijke oplossing:
Alle instellingen van Chrome en cookies verwijderen:
Chrome openen, klik op 3 puntjes rechts bovenin, dan op instellingen, helemaal naar beneden scrollen, klik daar op geavanceerd, scroll helemaal naar beneden en klik op: Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijk standaardwaarden en dan op Instellingen resetten.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Ik had er vandaag ook ineens last van. Ik heb alleen de cookies van ziggo en vodafone verwijderd. En moest daarna wel de laptop opnieuw opstarten. In het het geval je al de cookies dus niet wilt verwijderen:

Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Cookies.
Onder 'Alle cookies en sitegegevens' zoekt u de naam van de website.
Klik rechts van de site op Verwijderen Verwijderen.
aanmelder

Level 4
  • 52Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Ook ik kan niet inloggen en vind het niet leuk om AL mijn cookies weg te gooien. Want dan krijg je van ALLE sites weer opnieuw die vervelende popups of je ze wil accepteren. Maar als ik alleen ziggo cookies ga weggooien kan ik niet goed zien welke sites dat zijn. Vraag: van welke websites moet ik dan de cookies weggooien. Ik heb er eén gedaan waar de naam ziggo in voorkwam, maar dat was kennelijk niet voldoende.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Ik heb ook de cookies van vodafone verwijderd. Ik moest wel de laptop opnieuw opstarten.
hpm.joppen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na dit allemaal gelezen te hebben en uitgevoerd te hebben, deel ik jullie mede dat niets werkt wat hier staat beschreven, dus wie weet de oplossing als ik wil inloggen op mijn Ziggo krijg ik nog steeds deze pagina te zien: https://www.vodafone.nl/sso/static/error.html Ook Ziggo heeft GEEN oplossing, wie kan mij helpen dit op te lossen? kan al wijf weken niet inloggen op mijn Ziggo
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Probeer als work around eens de incognitomodus.

https://support.google.com/chrome/answer/95464?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Sinds een paar dagen lukt het mij ook niet meer om in te loggen met chrome.Niet na het verwijderen van de cookies en ook niet via de incognitomodus. Hoe lukt het ziggo toch iedere keer weer om dat voor elkaar te krijgen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
youriy Knap hè.:relaxed:Je blijft je verbazen hoe ze dat toch doen en dat keer op keer.
hpm.joppen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steefb wrote:
Probeer als work around eens de incognitomodus.

https://support.google.com/chrome/answer/95464?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop

Werkt ook niet
hpm.joppen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zins zij samen zijn gaan werken met vodafone hebben we dit probleem en je kunt bellen na ziggo wat je wil, ze krijgen het zelf niet eens voor elkaar, ter wel zij zeggen dat zij daar wel gewoon kunnen inloggen, raar raar hoe kan dat?.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Lukt inloggen nu wel na onderhoud?
EnergieBoy

Level 19
  • 11408Posts
  • 577Oplossingen
  • 1874Likes
TreesFB lukt het nu wel weer?
RAMAC

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook mij lukt het niet via Chrome in te loggen via Mijn Ziggo. Krijg melding plus keuze in te loggen via Vodafone of Ziggo (heb ook Vodafone account). Inloggen op Vodafone gaat feilloos - via Ziggo opnieuw "no go".
In overleg met helpdesk ; inloggen via Internet Explorer lukt wel. Na restart PC - via Chrome gaat 't weer fout/niet. Ettelijke instellingen aangepast (Ad Block uit/cookies weg etc etc). Blijft tobben.
Tijdstip vanaf wanneer het probleem zich manifesteerde niet goed vast te stellen vanwege sporadisch gebruik inloggen op Mijn Ziggo.
Cordsl

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
youriy wrote:
Ik had er vandaag ook ineens last van. Ik heb alleen de cookies van ziggo en vodafone verwijderd. En moest daarna wel de laptop opnieuw opstarten. In het het geval je al de cookies dus niet wilt verwijderen:

Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Cookies.
Onder 'Alle cookies en sitegegevens' zoekt u de naam van de website.
Klik rechts van de site op Verwijderen Verwijderen.


Ik heb dit geprobeerd maar het helpt niets. Ook incognito modus geeft geen resultaat. Enige oplossing hier is inloggen met een andere browser (die ik liever niet gebruik).
Dus Ziggo, probleem oplossen aub.
jaccies

Level 5
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Cordsl wrote:

youriy wrote:
Ik had er vandaag ook ineens last van. Ik heb alleen de cookies van ziggo en vodafone verwijderd. En moest daarna wel de laptop opnieuw opstarten. In het het geval je al de cookies dus niet wilt verwijderen:

Open Chrome op uw computer.
Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer en vervolgens Instellingen.
Klik onderaan op Geavanceerd.
Klik onder 'Privacy en beveiliging' op Instellingen voor content.
Klik op Cookies.
Onder 'Alle cookies en sitegegevens' zoekt u de naam van de website.
Klik rechts van de site op Verwijderen Verwijderen.
Ik heb dit geprobeerd maar het helpt niets. Ook incognito modus geeft geen resultaat. Enige oplossing hier is inloggen met een andere browser (die ik liever niet gebruik).
Dus Ziggo, probleem oplossen aub.


Mijn oplossing was dit in Chrome : ( en heb dit gemeld bij Ziggo ze gaan er naar kijken 😞

ga naar -Instellingen - Advanced - Privacy en beveiliging-

Instellingen voor content-cookies-Indirecte cookies blokkeren -
Voorkomen dat websites van derden cookiegegevens opslaan en lezen
dit had ik op AAN staan en dan kan ik niet inloggen , op UIT gezet en ik kon weer inloggen
Cordsl

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
jaccies wrote:

Mijn oplossing was dit in Chrome : ( en heb dit gemeld bij Ziggo ze gaan er naar kijken 😞

ga naar -Instellingen - Advanced - Privacy en beveiliging-

Instellingen voor content-cookies-Indirecte cookies blokkeren -
Voorkomen dat websites van derden cookiegegevens opslaan en lezen
dit had ik op AAN staan en dan kan ik niet inloggen , op UIT gezet en ik kon weer inloggen


Heb het vinkje bij "indirecte cookies blokkeren" uitgezet en na herstarten Chrome kon ik inderdaad inloggen. Als ik echter via de link uit mijn email van Ziggo naar de community ga en wil antwoorden nog steeds dezelfde problemen.......
jaccies

Level 5
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Cordsl wrote:

jaccies wrote:
Mijn oplossing was dit in Chrome : ( en heb dit gemeld bij Ziggo ze gaan er naar kijken 😞

ga naar -Instellingen - Advanced - Privacy en beveiliging-

Instellingen voor content-cookies-Indirecte cookies blokkeren -
Voorkomen dat websites van derden cookiegegevens opslaan en lezen
dit had ik op AAN staan en dan kan ik niet inloggen , op UIT gezet en ik kon weer inloggen
Heb het vinkje bij "indirecte cookies blokkeren" uitgezet en na herstarten Chrome kon ik inderdaad inloggen. Als ik echter via de link uit mijn email van Ziggo naar de community ga en wil antwoorden nog steeds dezelfde problemen.......


hallo, als ik naar ziggo community ga via de email dan zie ik rechts staan Begin een topic en een ! als je op dat uitroepteken klikt zie je dat je al ingelogd bent , zie je dat niet dan staat er inloggen/registreren , zie jij dat ook ?
RAMAC

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De tip mbt het uitschakelen "indirecte cookies blokkeren" levert ook bij mij inderdaad resultaat op. Kan nu via Chrome inloggen op Mijn Ziggo. Of dat een gewenste situatie betekent blijft de vraag.
Het uitblijven van een reactie vanuit Ziggo op het advies van "Jaccies" geeft te denken.
Cordsl

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Jaccies,

Ik ben nu ingelogd via facebook, anders kan ik geen antwoord geven. Bij mij staat er dus inderdaad "inloggen/registreren" Dat inloggen gaat dus niet op de community. Na het veranderen en samenvoegen van de vodafone en ziggo logins kom ik daar nu wel binnen,
voor zolang het durt 😉 maar dus nog niet hier.
Zou het iets met het samenvoegen van de accounts door Vodafone en Ziggo te maken kunnen hebben?

Cordsl

Uitgelicht topic