Morad1989

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan afspraak met monteur niet annuleren

Ik heb eergisteren een afspraak met een monteur gemaakt die ik vandaag wil annuleren. In MijnZiggo staat dat er geen afspraak gepland staat. Hoe kan dit?

Bij deze wil ik via deze weg dan mijn afspraak annuleren.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Morad1989. Welkom op de Community!
Oei, ik zie dat de afspraak al voor vandaag ingepland stond. Is het niet gelukt om de afspraak af te zeggen? In de mail met de bevestiging van de afspraak staat een link waarmee je de afspraak kon annuleren. Dit echter wel uiterlijk 22:00 de dag voor de afspraak. Ik zet de annulering er nu alsnog in en hoop dat we op tijd zijn!

Mag ik vragen waarom je de afspraak wilt afzeggen? Is het nodig een nieuwe afspraak te maken?

Bekijk in context

2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Morad1989,
Dit is een klanten helpt klanten Community en wij als klanten kunnen je daar niet mee helpen. Natuurlijk zijn er moderatoren maar voor die je verhaal lezen is het denk ik al te laat.

Daarom adviseer ik je om te bellen met de klantenservice van Ziggo of op deze pagina een chat te beginnen. Je kan daar dan je afspraak afmelden!! Wel doen hoor, anders staat deze onnodig bij je voor de deur.

Even bellen/chatten, is het beste! Fijne dag.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Morad1989. Welkom op de Community!
Oei, ik zie dat de afspraak al voor vandaag ingepland stond. Is het niet gelukt om de afspraak af te zeggen? In de mail met de bevestiging van de afspraak staat een link waarmee je de afspraak kon annuleren. Dit echter wel uiterlijk 22:00 de dag voor de afspraak. Ik zet de annulering er nu alsnog in en hoop dat we op tijd zijn!

Mag ik vragen waarom je de afspraak wilt afzeggen? Is het nodig een nieuwe afspraak te maken?

Uitgelicht topic