Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes

Interactieve TV uit en aan zetten

Waarom kan er alleen bij het afsluiten van een nieuw abonnement interactieve TV aan of uit gezet worden?
Ik zou een mogelijkheid in Mijn Ziggo verwachten om dat te doen.
Nu zou ik daarvoor de klantservice moet benaderen?
En kan die dat dan regelen?
Ik kan het nergens vinden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Havanna
Het is een nieuwe abonnementsvorm, Kabel TV + een internet/bellen-pakket naar keuze. Je weet toch wel dat het administratieve deel van Ziggo altijd wat achter de feiten aanloopt; het zal dus wel eens komen. Hopelijk werkt het dan ook, over het huidige systeem wordt regelmatig geklaagd dat er fouten optreden.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Verwijderd account
Niet van toepassing
Waarom zou je dat uit willen zetten? Je kunt het ook gewoon niet gebruiken.
HBB-TV kun je bijvoorbeeld wel echt uitzetten, oftewel niet activeren.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Waarom uitzetten?
Omdat ik het niet gebruik en als het bij Ziggo uit staat je abo 3 euro goedkoper is.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Volgens mij heb je bij een abbo zonder interactief ook een standaard mediabox en niet bv de XL. Want uitzzending gemist, uitgesteld kijken en opnemen horen ook bij interactief.
Dus zover als ik het begrijp betekent geen interactief ook een andere mediabox. Misschien dat het daarom niet online kan.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Ik heb ook geen XL. Maar mijn Humax en CI+ kunnen wel interactief.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Havanna wrote:
Waarom uitzetten?
Omdat ik het niet gebruik en als het bij Ziggo uit staat je abo 3 euro goedkoper is.

Hallo Havanna,
als je een pakket weet dat € 3,- goedkoper is dan pas je toch gewoon je pakket aan.
Ik ben trouwens benieuwd welk pakket niet interactief is, buiten de standaard kabel tv dan bedoel ik.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Nick999 wrote:
Volgens mij heb je bij een abbo zonder interactief ook een standaard mediabox en niet bv de XL. Want uitzzending gemist, uitgesteld kijken en opnemen horen ook bij interactief.
Dus zover als ik het begrijp betekent geen interactief ook een andere mediabox. Misschien dat het daarom niet online kan.

Hallo Nick999
Een standaard decoder is ook interactief, alleen kun je er niet mee opnemen.
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Hoi Havanna

Vraagje: hoe kan dat dan, dat je 3 euro goedkoper kunt zijn. Ik zou niet weten hoe, maar misschien heb jij het verlossende antwoord??

gr Teun
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
N.N., kijk even op ziggo.nl naar de all-in-1 pakketten, daar staat die aan/uit knop bij.
Het is dus geen ander pakket.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Havanna wrote:
N.N., kijk even op ziggo.nl naar de all-in-1 pakketten, daar staat die aan/uit knop bij.
Het is dus geen ander pakket.

Dan heb je dus gewoon simpel kabelTV + internet + bellen. De kabelTV is de vervanger van analoge TV.
Dat is een heel ander soort pakket als een pakket met een decoder waarbij je dus veel meer zenders hebt ook in HD, appels en peren vergelijken dus.
Maar, nogmaals, als je geen behoefte heb aan interactieve tv dan pas je eenvoudigweg je pakket aan.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Teun
Het is net zo'n knop als het aan en uit zetten van vast bellen.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Ja, N.N.
Het is niet hetzelfde wat je krijgt. Maar het staat er niet als ander pakket.
Dat is eigenlijk wel vreemd toch?
Er staat allen dat je interactief aan of uit zet.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Havanna
Het is een nieuwe abonnementsvorm, Kabel TV + een internet/bellen-pakket naar keuze. Je weet toch wel dat het administratieve deel van Ziggo altijd wat achter de feiten aanloopt; het zal dus wel eens komen. Hopelijk werkt het dan ook, over het huidige systeem wordt regelmatig geklaagd dat er fouten optreden.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Havanna wrote:
Ja, N.N.
Het is niet hetzelfde wat je krijgt. Maar het staat er niet als ander pakket.
Dat is eigenlijk wel vreemd toch?
Er staat allen dat je interactief aan of uit zet.

Hallo Havanna,
ik zie wel degelijk verschil bij de rubriek interactieve tv, bij de knop op aan heb je veel meer zenders en andere mogelijkheden, bij de knop op uit vermindert het aantal zenders enorm en het aantal mogelijkheden ook, maar het blijft wel een alles-in-1-pakket.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Jawel N.N., dat zeg ik ook. Alleen staat het allemaal onder hetzelfde pakket.
Terwijl het dus, zoals Jan F. ook zegt, eigenlijk een ander pakket is.
Volkomen onduidelijk.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Havanna wrote:
Jawel N.N., dat zeg ik ook. Alleen staat het allemaal onder hetzelfde pakket.
Terwijl het dus, zoals Jan F. ook zegt, eigenlijk een ander pakket is.
Volkomen onduidelijk.

Hallo Havanna,
daar heb je een punt, als je interactief uitschakelt zou er als kop moeten staan digitale tv i.p.v. interactieve tv.
Maar nogmaals, je wilt graag interactief uitgeschakeld hebben, dan moet je je pakket even aanpassen bij Ziggo.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
N.N.
Ik wil mijn pakket niet veranderen, ik wil gewoon zo'n aan/uit knop. :stuck_out_tongue:
Verwijderd account
Niet van toepassing
Havanna wrote:
N.N.
Ik wil mijn pakket niet veranderen, ik wil gewoon zo'n aan/uit knop. :stuck_out_tongue:

Dat gaat dus niet werken, in dat geval moet je interactief gewoon niet gebruiken, zoals de (on)mogelijkheden binnen de pakketten nu zijn.
Havanna
Topicstarter
Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Waarom bieden ze het aan als het niet gaat werken?
Verwijderd account
Niet van toepassing
Havanna wrote:
Waarom bieden ze het aan als het niet gaat werken?

Het wordt ook niet aangeboden.

Uitgelicht topic