Beantwoord

Inloggen Mijn Ziggo via Chrome lukt niet


Inloggen bij mijn Ziggo lukt enkel via Edge, niet via Chrome. Dit is zeer storend. Gaat dit ooit nog opgelost worden of blijven we dat beroerde OEPS scherm behouden.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 28 december 2018, 20:25

Even een crosspost:

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de instelling 'Indirecte cookies blokkeren' in de browser staat ingeschakeld.
Het probleem is op te lossen door in te loggen op Vodafone.nl met je Mijn Ziggo-gegevens, of de Indirecte cookes blokkeren-optie uit te schakelen/www.vodafone.nl toe te voegen in de whitelist:

Google Chrome:
  • rechtsboven 3 stippen klikken
  • instellingen
  • in zoekbalk 'cookies' invoeren en dan Instellingen voor content selecteren
  • cookies
  • indirecte cookies blokkeren uitschakelen of www.vodafone.nl toestaan bij optie Toestaan
Microsoft Edge:
  • rechtsbovenin staan 3 stippen, klik hierop
  • kies dan voor instellingen
  • onderin staat Geavanceerde instellingen, klik hierop
  • bijna onderin staat de optie Cookies met een selectie vak waar je 3 opties hebt. Zet dit op Geen cookies blokkeren.
Voor de andere browsers komen de stappen overeen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +12
Even een crosspost:

Dit probleem wordt veroorzaakt doordat de instelling 'Indirecte cookies blokkeren' in de browser staat ingeschakeld.
Het probleem is op te lossen door in te loggen op Vodafone.nl met je Mijn Ziggo-gegevens, of de Indirecte cookes blokkeren-optie uit te schakelen/www.vodafone.nl toe te voegen in de whitelist:

Google Chrome:
  • rechtsboven 3 stippen klikken
  • instellingen
  • in zoekbalk 'cookies' invoeren en dan Instellingen voor content selecteren
  • cookies
  • indirecte cookies blokkeren uitschakelen of www.vodafone.nl toestaan bij optie Toestaan
Microsoft Edge:
  • rechtsbovenin staan 3 stippen, klik hierop
  • kies dan voor instellingen
  • onderin staat Geavanceerde instellingen, klik hierop
  • bijna onderin staat de optie Cookies met een selectie vak waar je 3 opties hebt. Zet dit op Geen cookies blokkeren.
Voor de andere browsers komen de stappen overeen.
Beste Alex, uw advies gevolgd en naar genoegen geconstateerd dat het irritante probleem is opgelost. Kwestie van seconden en de inlog gaat nu feilloos. Hartelijk dank voor uw hulp. Voor straks een fijne jaarwisseling en een gezond en voorspoedig 2019.
Mvg Jan 👍
Reputatie 7
Badge +35
@AlexHelpt #LekkerBezig zo.☺
Reputatie 5
Badge +12
Geen dank @janlis, een mooi 2019 gewenst!