1
Vraag
2
Reacties
cjscholten82

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aanpassen Verzendwijze factuur - hoe doe ik dit?

Hi,

Hoe kan ik de verzendwijze van de factuur aanpassen? Het staat momenteel op 'Post', maar ik wil het graag wijzigen naar Email.
Via Mijn Ziggo is dat helaas niet mogelijk. Ik kan wel het factuuradres aanpassen, maar niet de optie om de factuur per post/email te ontvangen.

Groeten,
CJ Scholten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @cjscholten82. de factuur kan niet per post worden verzonden ,maar de melding dat je factuur klaat staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien/downloaden in mijnZiggo. Is dat iets?
Deze aanpassing kan je makkelijk via de klanteservice bijvoorbeeld via chat regelen. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @cjscholten82. de factuur kan niet per post worden verzonden ,maar de melding dat je factuur klaat staat wel! Je kunt de factuur vervolgens inzien/downloaden in mijnZiggo. Is dat iets?
Deze aanpassing kan je makkelijk via de klanteservice bijvoorbeeld via chat regelen. Mocht je willen dat ik het voor je aanpas, dan moeten we ter controle even een aantal dingen checken. Wil je dit, hoor ik het graag zodat ik je een privébericht kan sturen ^^
cjscholten82
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hi. Thanks voor de reactie. Ik hoef de factuur inderdaad niet perse per e-mail te ontvangen (ik denk dat je dat bedoelt). Downloaden via MijnZiggo is prima.
Maar ik hoef hem niet meer per post te ontvangen. Momenteel betaal ik daar 2.50 per maand voor, en dat is een beetje zonde van het geld als ik hem ook kan downloaden.
Ik zal contact opnemen met de klantenservice.
Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic