Wij willen onze Next bij voorkeur in 1080i ingesteld houden, dit geeft
naar ons idee de beste beeldkwaliteit op onze 4K televisie. Echter heeft
de Next een onduidelijke behoefte om elke paar dagen de
...
Uit interesse, omdat bij mij sinds gisteravond 22 uur al alle diensten
er uit liggen. Ik ben zeer tevreden over Ziggo, maar op mijn huidige
adres heb ik in een maand tijd al 3x een langere storing geh...
Even geen technische vraag, maar puur praktisch. Wanneer ik de community
bezoek moet ik helaas steeds inloggen, ik sta hier geregistreerd onder
mijn Ziggo account. Ingelogd blijven heb ik al aangeklik...
Mogelijk hebben jullie hier iets aan,In verband met problemen van het
CEC signaal vanuit de Next kon ik mijn setup niet meer normaal
gebruiken, de Next leek de baas over al mijn via HDMI/ARC aangeslot...
Ik krijg het vooralsnog niet voor elkaar om 60hz output te krijgen van
de Next, komt hier nog verandering in?