waaromikniet
Level 4
  • 55Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Lid sinds maart 2015
oktober 2021

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Next raakt netwerkverbinding (bekabeld) kwijt Onopgelost

@Lotte Zeker. Dat heb ik allemaal al geprobeerd. Maar heeft niet geholpen. Ik heb geen idee wat ik nog meer kan proberen. Zoals ik al zei. Uitloggen dan werkt de app beter maar dan kan ik er niks mee....

Re: Next raakt netwerkverbinding (bekabeld) kwijt Onopgelost

@Bert @Meindert Wat ik bedoel is dat het niet uitmaakt hoe ik de app opstart. Vanuit apps, via kanaal 151 of andere wegen.Het gedrag is altijd hetzelfde maar dat had ik ook al eerder in dit topic geme...

Re: Next raakt netwerkverbinding (bekabeld) kwijt Onopgelost

Ja de bron lijkt mij dus de oorzaak in dit geval. Misschien dit nog melden bij een moderator? @Maud Het enige waar ik nog last van heb is dat de Videoland app niet altijd goed werkt. Dus soms 2 keer m...

Re: Next raakt netwerkverbinding (bekabeld) kwijt Onopgelost

@Bert Ik heb nog even een test gedaan door naar kanaal 309 te kijken via de Ziggo GO website op mijn laptop.Als ik via de Ziggo GO website naar kanaal 309 kijk zie ik ook blokken in het beeld af en to...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Technicolor TC7210
  • TV apparatuur: Next, CI modules
Activiteiten Feed