ToPPie
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds november 2016
december 2019

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Outlook 2016 - geen verbinding met IMAP server Onopgelost

Heb nog even gecontroleerd wanneer ik de laatste Office update binnen kreeg en dat was op 19-11-2019, versie 16.0.12130.20390. Op die dag werkte Outlook bij mij dus nog steeds niet! Vandaag ontving ik...

Re: Outlook 2016 - geen verbinding met IMAP server Onopgelost

Het is toch niet te geloven …… het werkt ineens weer! Ik heb diverse schriftelijke pogingen ondernomen om iemand van ziggo zover te krijgen om te kijken naar logfiles van de binnenkomende IMAP mailser...

Re: Outlook 2016 - geen verbinding met IMAP server Onopgelost

Inderdaad, goed punt! Maar hopen dat er iemand van Ziggo mee leest en op redelijke termijn iets voor ons kan betekenen. Dat zal iemand moeten zijn die in staat is logfiles te bekijken op de inkomende ...

Re: Outlook 2016 - geen verbinding met IMAP server Onopgelost

Heb compleet nieuw e-mailadres (geen alias o.i.d.) aangemaakt in de Mijn Ziggo omgeving. Deze in outlook geprobeerd, echter zonder resultaat. Dan heeft de klacht dus kennelijk ook niet te maken met IM...

Re: Outlook 2016 - geen verbinding met IMAP server Onopgelost

@frgr Oké. Heb ze nu ook bij Outlook alle IMAP mappen weggehaald, maar helaas zonder resultaat. Heb voor alle zekerheid Thunderbird ook nog even getest en dat werkt prima. De problemen lijken dus te z...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: connect_box
  • TV apparatuur: ziggo_mediabox_next
Activiteiten Feed