Storm
Level 1
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds mei 2015
augustus 2020

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Mijn Oplossingen

Re: Instabiele internetverbinding Opgelost

Oké, hopelijk is dit de laatste update. Dinsdag 3 september is de monteur langs geweest, helaas moest ik wel 5 uur wachten tot hij ...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Streamen Onopgelost

Alles lijkt weer te werken, zowel via telefoon als via PC.

Re: Streamen Onopgelost

Hier het zelfde probleem. Via Ziggo go app op android telefoon kan ik niet tv kijken of een opname plannen. Ook hier staat: “Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.”Via de PC kan ik ook niets...

Re: Al heel lang grote internetproblemen Onopgelost

Daarmee bedoel ik inderdaad de CMD.De laatste monteur was de enige die er tijd in heeft gestoken om de boel goed door te meten aan beide kanten.

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: connect_box
  • TV apparatuur: smart_tv|ziggo_mediabox_next
Activiteiten Feed