Ron81
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds november 2018
augustus 2021

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Internetverbinding valt weg Onopgelost

Nee dank je, ik heb al een afspraak voor een monteur gemaakt, maar dat duurt nog even helaas (12 aug).

Re: Internetverbinding valt weg Onopgelost

Te vroeg gejuicht. Het is nu alweer twee keer weggevallen.  Bij de status staat overigens "Toegang geweigerd". Dat klinkt alsof de verbinding actief wordt geblokkeerd.

Re: Internetverbinding valt weg Onopgelost

Bedankt voor de tip. Ik heb dat geprobeerd en dat lijkt wel te helpen. Downstream vermogen is met ca 5dB toegenomen en er is weer verbinding met internet. Ziggo maar eens vragen voor een nieuwe splitt...

Re: Internetverbinding valt weg Onopgelost

Ja, maar in deze toestand blijft het modem dus gerust uren zitten. En zichzelf maar automatisch herstarten en opnieuw proberen.

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: ConnectBox (Arris)
  • TV apparatuur: Mediabox Next
Activiteiten Feed