Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik ben sinds 10 maart weer klant bij Ziggo. Volgens mijn jaarcontract
krijg ik de eerste vier maanden (tot en met 9 juli) een korting van
50%.Een paar maanden geleden kreeg ik het aanbod om de oude Me...
Sinds vanochtend knippert op mijn connectbox het Internet lampje. Is er
een storing?Ik heb de connectbox uit en aangezet, maar dat leverde geen
verbetering op. Digitale televisie werkt wel, maar omdat...
Een paar dagen geleden heb ik zelf het Ziggo 'modem' in bridge mode
geplaatst. Het was overigens onduidelijk of ik dat zelf kon doen, want
op deze pagina las ik dat de klantenservice het zou moeten do...
Gisteren heb ik een abonnement genomen bij Ziggo en ik kreeg mee (1) een
connect box, (2) een Mediabox XL en (3) een extra Mediabox (de Pace).De
Internet verbinding werkt prima en levert volgens speed...
Vandaag heb ik in de Ziggo winkel in Amsterdam wat spulletjes
meegenomen: een 'connect box', een Mediabox XL en een extra Mediabox XL.
Thuis aangesloten, en Internet kwam al snel op, met een mooie 400...
Nick999 : Ik weet vrij zeker dat de bestelpagina geen vermelding had
over kortingen. Dat had mij zeker opgevallen! En, nee, TV Totaal lees ik
niet en vind ik geen goede bron van informatie.Het zou moo...
youriy wrote:Zou je die hier eens kunnen plaatsen? Ben ik wel benieuwd
naar.Ik heb wat tijd besteed om de e-mail te bewerken. Bij
deze.Nogmaals, voor mij blijkt hieruit niet duidelijk dat ik een nieuw...
Dank je wel voor je reactie Lycke Ziggo . De intentie van mijn bericht
is om anderen te waarschuwen voor de eventuele gevolgen van het ingaan
op een aanbod om de Next te installeren.In mijn situatie w...
Ik kreeg een mailtje van de helpdesk van Ziggo. Storing werd inderdaad
onderkend, en was lokaal in mijn gebied. Gelukkig is de storing
verholpen, alles werkt weer naar behoren.