Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb al sinds november 2018 problemen met m’n internetverbinding.
Afgelopen half jaar ging het aardig goed maar de afgelopen twee weken is
het weer mis. Dit is m’n eerste topic, en dit is een vervol...
Naar aanleiding van regelmatige internet uitval (ook na installatie van
een nieuw Arris modem vorige week) zijn er 29 oktober twee Ziggo
monteurs langs geweest. Deze hebben de connector in de straatka...
Het is nu vrijdagmiddag 26-feb-2021. Internet is niet een keer
uitgevallen sinds woensdag. Vanochtend om 08:29 was er 1x een T3
time-out volgens het log. Niets van gemerkt en er zijn verder ook geen
a...
Monteur is geweest. Heeft kabels doorgemeten, dit zijn de conclusies: Er
is licht ruis in de wijk, maar zo weinig dat het eigenlijk niet
modemuitval verklaart. Er zit ook een veur in het signaal wat k...
En nu is het weer 250Mbps. Vreemd dit. Het was net of ergens iemand een
schakelaar had omgezet. Nou ja, opgelost. (misschien is Ziggo iets aan
het proberen?)
Mijn download komt opeens niet meer boven de 90Mbps (ipv 250Mbps), het
lijkt wel hard gecapped. Mijn abonnement is onveranderd. Is dit met
opzet gedaan?