nspoor
Level 15
  • 1242Posts
  • 52Oplossingen
  • 500Likes
Lid sinds april 2015
3 uur geleden

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
Vakantie van 29-03 t/m 02-04 + 08-04 t/m 15-04 | Ziggo Product tester | Ik ben geen Ziggo medewerker, aan uitspraken kunnen dan ook geen rechten worden ontleend |

Mijn Oplossingen

Re: Skyshowtime werkt niet Opgelost

Heb je al eens gekeken in het menu? Bij entertainment vind je menu item 'skyshowtime ziggo'. Of je klikt op de banner 'skyshowtime ca...

Activiteit van deze gebruiker

Re: zwarte sagem modem/router wachtwoord vergeten Opgelost

@stacey98 voor zover mij bekend is dat voor de gebruiker zelf zeker niet mogelijk anders dan met een fabrieksinstellingen reset. Als je iets wilt wijzingen zou je het ook nog kunnen proberen via https...

Re: Na nieuw modem instabiel internet Onopgelost

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Net...

Re: Kernel panic Sagemcom modem Onopgelost

Heb je toevallig een televisie of een sonos waarbij wifi ingesteld is en daarna met een kabel gekoppeld? In sommige gevallen zorgt dat voor een netwerk loop waardoor het modem met een kernel panic zou...

Re: Lokaal IP adres modem wijzigen naar 192.168.1.1 Opgelost

@tobiastheebe vanwege wat jij noemt was ook de vraag of het modem al geactiveerd was, en dus de fw update zou kunnen hebben gehad. Zonder activatie zal er bijna op zeker een oudere firmware op staan.

Re: Lokaal IP adres modem wijzigen naar 192.168.1.1 Opgelost

Hoi welk modem is het en welke firmware is er nu actief? Bij de sagemcom modems zal het modem eerst geactiveerd moeten zijn en een firmware update hebben ontvangen. Heb je het modem al actief aangeslo...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Sagemcom F3896LG-ZG HW 1.1
  • TV apparatuur: Next, Next Mini, Android TV, Ziggo Go Android, Ziggo Go IOS, Chromecast HD met Google TV
Activiteiten Feed