Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ja en nee Be rt Ik heb wel korting gekregen op de nieuwe tv. Maar dat
staat totaal niet evenredig met het gezeik van 10 maanden lang. Kijk
plezier gaat nu zeker lukken.
Be rt wrote:grizzler Dat heb je goed aangepakt, daar het toch aan Sony
blijkt te liggen en CE repair, zou ik daar zeker een compensatie
aanvragen voor de tijd en de kosten.Ben benieuwd hoe ze reageren...
Beeblebrox wrote:Hoi, gelukkig heb je nu een goede TV. Veel kijkplezier.
:tv: :tv: :tv:Bedankt. Dat gaat nu eindelijk na 10 maanden zeker lukken.
Maar het laatste woord is hier nog niet over gesproken...
Bij deze dan de update. Ik was er gisteren pan klaar mee en ben met de
tv naar de MediaMarkt gegaan. Daar gingen ze hem testen. En wat gebeurde
er? Een en al blokken. Omdat ik iets teveel signaal binn...
Monteur van CE Repair zonet letterlijk de deur uit getrapt. Hij kwam
alleen fotos maken en niet iets oplossen. Door iedereen is bevestigd dat
het ligt aan de tv zelfs door Sony. MAAR CE Repair zegt da...