Beeblebrox
Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Lid sinds juli 2017
een week geleden

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
Er zijn geen domme vragen, alleen domme antwoorden. Oud Ziggo gebied. Mvg, Beeblebrox. PS Ik ben geen medewerker van Ziggo.

Mijn Oplossingen

Re: E-mail verzenden Opgelost

Hallo @polme    Heb je al hier gekeken: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/serverinstellingen   Gr, Theo

Re: Oplopende T3 timeouts, Post errors Opgelost

Ola allemaal,   Modem draait nu bijna 10 dagen. RS Errors blijven oplopen. Krijg iedere dag wel een T3 Timeout. 2x een DHCP Ren...

Activiteit van deze gebruiker

Re: Internet snelheid traag, ondanks verhoging Opgelost

Ola allemaal, Net modem rechtstreeks op het AOP aangesloten. Hieronder de waardes. dBmV is in mijn ogen te hoog. Modem moest ook "warm" draaien. Begon met een download snelheid van 23 mbps. Ligt nu ro...

Re: Internet snelheid traag, ondanks verhoging Opgelost

@Jacob @Marije @Jiri @tobiastheebe Hallo, het is even redelijk gegaan. Maar vooral in de late avond en in de nacht viel de snelheid helemaal weg. Sinds gisteren komt de snelheid net boven de 90 Mbps u...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Compal
  • TV apparatuur: Mediabox Next, Humax 5200c, CI+