Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Er worden meerdere topics geopend over de foutcode 1060. Om jullie
hierbij te ondersteunen geef ik in dit topic graag wat meer informatie
over deze foutcode. Foutcode 1060, wat is het voor melding?- J...
Deze instructie is onderdeel van dit topic. Hier leg ik jullie uit hoe
je een port forward instelt op je Horizon mediabox. We gaan het apparaat
waar je poorten naar wilt openzetten eerst een vast IP-a...
Goedemorgen @KC1973 We zien dat het in ons netwerk mis gaat en we hebben
de benodigde informatie aangeleverd aan onze netwerkspecialisten. Er
staat sinds vanochtend vroeg een ticket open om het proble...
Goedemiddag @KC1973 Bedankt voor je meldingen. We zien veel T3 en T4
time-outs rond de 13e terug. Ook op de 14e zijn er nog time-outs
geweest. Verder valt het op dat je modemlog vol staat met de "IUC
...
@Dmitry I think there is a misunderstanding. First, you received an
e-mail that we have charged you with €35,-. Then, @Jamyla did a refund
and we are giving you the €35,- back. Where do you disagree w...
@chris10421 Ik heb helaas geen zicht op de oplostijd en kan je nog geen
toezegging doen. Als je toch Ziggo GO wilt gebruiken waardoor de zenders
op de mediabox niet meer werken, dan heb ik nog een 'wo...
@Jopsessed "ik heb de serienummers in de persoonlijke opmerkingen
gezet"Heb je de serienummers ook weer weggehaald want ik zie geen
serienummers van de SmartWifi pods. Wil je ze opnieuw noteren zodat ...