Questje
Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds november 2020
december 2020

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Kort (5-10secs) uitvallend internet Onopgelost

Beste @Erik S Ziggo ,Dank voor het maken van de nieuwe afspraak en het wegschrijven van de voorrijkosten, dat waardeer ik. We zijn elkaar inderdaad misgelopen, ik zal zorgen dat ik het gehele tijdslot...

Re: Kort (5-10secs) uitvallend internet Onopgelost

Beste @Paul Ziggo en @Mariska Ziggo Helaas heb ik de afspraak van vandaag gemist, de monteur was blijkbaar vrij vroeg (net na 12:00 vermoed ik?) en helaas kwam er deze keer geen SMS van te voren als d...

Re: Kort (5-10secs) uitvallend internet Onopgelost

Beste @Paul Ziggo , nog even voor de zekerheid: Ik heb geregeld dat de meterkast beneden open is aanstaande maandag. Dus daar kan ook gekeken worden. Mvg,Marin Langenbach

Re: Kort (5-10secs) uitvallend internet Onopgelost

Beste @Paul Ziggo , bedankt voor het regelen van de nieuwe afspraak. Lijkt me prima, en fijn dat het nog voor Kerst kon!Ik ga contact opnemen met de verhuurder zodat we hopelijk maandag ook in de kast...

Re: Kort (5-10secs) uitvallend internet Onopgelost

@Paul Ziggo Ik heb hierboven al aangegeven dat ik het prima vind dat er weer een monteur komt, liefst op een middag of in het begin van de avond. De dag maakt me niet zoveel uit.Ik zal ook proberen de...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: connect_box
  • TV apparatuur: ziggo_mediabox_xl
Activiteiten Feed