7hijs
Level 1
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds september 2020
januari 2021

Community badges

Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Traag Internet Opgelost

@Rikst Ziggo , Excuses voor mijn (heel) late reactie. Het modem is gewoon aangesloten, maar er zijn dus wel heel erg veel post RS errors. Zou eventueel daar aan kunnen liggen. Ik zou het heel erg op p...

Re: Traag Internet Opgelost

Er zijn een aantal dagen geleden werkzaamheden verricht, maar het probleem blijft: Gebundelde downstream-kanalen Kanaal Locked Status RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors 1 Goed (Locked) 38.983 886...

Re: Traag Internet Opgelost

Volgens mij is er wel een heel klein beetje verbetering, er zijn nu wel belachelijk veel post RS errors. Gebundelde downstream-kanalen Kanaal Frequentie (Hz) Vermogen (dBmV) SNR (dB) Modulatie Kanaaln...

Re: Traag Internet Opgelost

Volgens mij zat een van de uiteinde van de coax-kabel toch niet goed aangesloten, aangezien we niet On-demand konden kijken op tv. Dit is nu (als het goed is) opgelost. Ik weet niet of dit de modemwaa...

Re: Traag Internet Opgelost

Aansluitpunt connectboxAansluitpunt meterkast (andere kop)Oorspronkelijke kopDe oorspronkelijke kop paste niet en ik heb daarom een andere kop gebruikt. Dit zou eventueel een klein probleem kunnen zij...

Aanvullende profielinformatie
  • TV apparatuur: ziggo_mediabox_xl
Activiteiten Feed