harmj59
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Lid sinds juli 2020
september 2021

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: geen tv ontvangst Opgelost

geloof het of niet, maar na 1,5 dag proberen, chatten en dingen checken op Ziggo’s website, is het probleem plots over, we hebben beeld… een raadsel!!! dit is ruim een jaar geleden dus ook al eens geb...

Re: geen tv ontvangst Opgelost

dankjewel, wij willen zsm een monteur ernaar laten kijken en probleem laten repareren. we zullen Ziggo contacten voor een afspraak; dank voor je hulp!

Re: geen tv ontvangst Opgelost

dank je Bert, zou het denk je ook mogelijk zijn dat een Ziggo monteur bij ons thuis het euvel komt verhelpen?

Re: geen tv ontvangst Opgelost

dank je Bert, ik hoef dus alleen maar een nieuwe splitter te vragen aan Ziggo, dat kan ik Klantenservice vragen? of moet ik dit bericht naar hen sturen? nog een vraag : was het puur geluk dat wij al v...

Aanvullende profielinformatie
  • TV apparatuur: Mediabox
Activiteiten Feed