Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19111Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7235Likes
Lid sinds maart 2020
Online

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes
Meer over mij
De Ziggo Moderators helpen waar nodig, gaan voor overzicht en een positieve sfeer. Samen weten we meer!

Mijn Oplossingen

Re: T3 timeouts op ODFMA # Opgelost

Goedemiddag @dukster,   Goed dat je via dit topic even aan bel trekt! Zo te lezen is er door @tobiastheebe, @MR_CHIP en @jan_...

Re: Geen bevestigingsmail gekregen Opgelost

@Caro4! Hartelijk dank voor je reactie! Ik heb het pakket voor je aanpast naar Internet Elite en TV Complete Next. Je ontvangt dat bin...

Activiteit van deze gebruiker

Re: T3 timeouts op OFDMA Onopgelost

Goedemiddag @Marinus, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad. En zoals afgesproken heb ik nu een langdurige nauwkeurige meting gestart om de komende periode jouw verbinding te monitoren. Naast d...

Re: T3 timeouts op OFDMA Onopgelost

@Marinus Inmiddels heb ik terugkoppeling van een van onze internet engineers. Het wijzigen van de IPv6 prefix heeft verder geen invloed op de snelheid waarop de modem/router GUI reageert. De engineer ...

Re: T3 timeouts op OFDMA Onopgelost

@Marinus Goede vraag die je hier stelt m.b.t. de IPv6 Prefix! Het is niet ongebruikelijk dat de IPv6 van tijd tot tijd wisselt. Dit mag verder niet van invloed zijn op de werking van de internetverbin...

Re: T3 ODFMA errors, Sagemcom / Arris CMTS mismatch? Onopgelost

@Kermit Er is n.a.v. het ticket (VZINC0001253602) wat is aangemaakt al heel wat achter de schermen gebeurd. Ik lees in het ticket terug dat de hele wijk nagelopen wordt en dat er op 1 of meerdere aans...

Aanvullende profielinformatie
  • Modem: Connectbox
  • TV apparatuur: Samsung Smart TV | Ziggo Mediabox Next|Digitale Ontvanger| TP Link M4 Deco | HTJ5500 | Soundbar HW-Q60R | XBox One X & Series X | Xiaomi Mi TV Box S - Android TV
Activiteiten Feed