Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hoi specialisten! Sinds een paar weken heb ik ineens last van een hoge
Ping/latency, voor zover ik kan zien. Daarvoor altijd prima stabiel
internet gehad met voor Ziggo erg lage Ping/latency. Het valt...
Hoi @Lycke Ziggo, Bij ons thuis hebben wij ook met verschillende
toestellen al een tijdje last van exact dit probleem. Contact met Ziggo
geven ook, zoals vorige comments van klanten aangeven, geen opl...
@efok @hanh Opgelost! Ziggo heeft de modem op afstand uit/aan gezet.
Alle pagina's/ video's laden zonder problemen en ook de ping testen
laten geen rare waardes zien. Bedankt mannen!
Ik krijg deze informatie niet te zien, wss door dat hij in bridge modus
staat. Ik krijg alleen DOCSIS WAN en DOCSIS SIGNAL gegevens te zien,
verder niets. Of is er een optie dat Ziggo dit zelf kan doe...
@efok Goed punt en ik zie dat ik dit niet heb aangegeven in mijn eerste
bericht. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om deze aan/uit te zetten
omdat dit apparaat zich in een andere ruimte bevindt waarb...
hanh wrote: Hm je hebt Router op Router. Hop 1: 192.168.0.1 (Netgear)
Hop 2: 192.168.1.1 (Ziggo Modem/Router) Is dat bewust zo gedaan? En dan
natuurlijk: waarom? Zou verder wel moeten kunnen, zonder p...