Centoure
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Lid sinds december 2019
december 2019

Community badges

Gekregen likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Berichten komen met vertraging op smartfoon binnen Opgelost

Hoi @Lycke Ziggo, Bij ons thuis hebben wij ook met verschillende toestellen al een tijdje last van exact dit probleem. Contact met Ziggo geven ook, zoals vorige comments van klanten aangeven, geen opl...

Re: Hoge latency/ping Opgelost

@efok @hanh Opgelost! Ziggo heeft de modem op afstand uit/aan gezet. Alle pagina's/ video's laden zonder problemen en ook de ping testen laten geen rare waardes zien. Bedankt mannen!

Re: Hoge latency/ping Opgelost

Ik krijg deze informatie niet te zien, wss door dat hij in bridge modus staat. Ik krijg alleen DOCSIS WAN en DOCSIS SIGNAL gegevens te zien, verder niets. Of is er een optie dat Ziggo dit zelf kan doe...

Re: Hoge latency/ping Opgelost

@efok Goed punt en ik zie dat ik dit niet heb aangegeven in mijn eerste bericht. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om deze aan/uit te zetten omdat dit apparaat zich in een andere ruimte bevindt waarb...

Re: Hoge latency/ping Opgelost

hanh wrote: Hm je hebt Router op Router. Hop 1: 192.168.0.1 (Netgear) Hop 2: 192.168.1.1 (Ziggo Modem/Router) Is dat bewust zo gedaan? En dan natuurlijk: waarom? Zou verder wel moeten kunnen, zonder p...

Aanvullende profielinformatie
Activiteiten Feed